حضور فعال انتشارات دانشگاه علامه در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو

به گزارش وبلاگ واحدی، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی با عرضه بیش از 50 کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو شرکت کرد.

حضور فعال انتشارات دانشگاه علامه در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی (عطنا)، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز 14 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مسکو با حضور بیش از 300 ناشر از 25 کشور برگزار گردید.

انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی نیز با همکاری موسسه نمایشگاه های بین المللی در این نمایشگاه شرکت نموده است.

به گفته دکتر امیر زندمقدم، مدیر انتشارات دانشگاه، دانشگاه علامه طباطبائی در این نمایشگاه به معرفی و عرضه بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه های آموزش زبان فارسی، ادبیات فارسی، زبان و ادبیات روسی، علوم سیاسی و روابط بین الملل، مدیریت و علوم اجتماعی پرداخته است.

دکتر زندمقدم در این باره اظهار کرد: از روز گذشته و همزمان با افتتاح این نمایشگاه، بازدیدنمایندگان مختلفی از غرفه انتشارات دانشگاه بازدید داشتند و از آثار منتشر گردیده استقبال نموده اند.

وی همچنین به آثار تولیدی در حوزه آموزش زبان فارسی اشاره نمود و گفت: در این دو روز استقبال بسیار گسترده ای از این آثار اجرا شده است و حتی برخی از اساتید ابراز علاقه نموده اند که در این خصوص با انتشارات دانشگاه همکاری نمایند.

همچنین، در روز اول نمایشگاه، موسوی زاده، معاون رایزنی جمهوری اسلامی ایران در روسیه، و افشار، مشاور رسانه ای سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، از غرفه انتشارات دانشگاه بازدید کردند.

در روز دوم برگزاری نمایشگاه نیز دکتر سلیمانی، رایزن فرهنگی ایران در روسیه، از غرفه انتشارات این دانشگاه بازدید کرد. در این دیدار، دکتر زندمقدم ضمن معرفی تولیدات و پتانسیل های انتشارات دانشگاه، به تبادل نظر در خصوص نحوه ارسال آثار و نیز کتب مورد احتیاج در روسیه پرداخت. دکتر سلیمانی نیز به بیان ظرفیت های رایزنی ایران در خصوص حوزه نشر پرداخت و اظهار امیدواری کرد که دانشگاه علامه طباطبائی بتواند در این زمینه بیش از پیش موفق باشد.

با توجه به استقرار دبیرخانه کنسرسیوم انتشارات سیزده دانشگاه برتر کشور در دانشگاه علامه طباطبائی، آثاری از آن دانشگاه ها نیز در غرفه انتشارات دانشگاه به نمایش گذاشته گردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 72

به "حضور فعال انتشارات دانشگاه علامه در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فعال انتشارات دانشگاه علامه در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید