فاضل اتراچالی: احتمالا فینال زودرس با هند خواهیم داشت

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، فاضل اتراچالی که در ترکیب امروز تیم ملی کبدی مقابل پاکستان حضور داشت و با پیروزی این دیدار را به پایان رساند، گفت: ما برنامه ریزی های زیادی داشتیم فکر می کردیم براحتی پاکستان را شکست بدهیم. خداراشکر توانستیم یک بازی خیلی خوب را به نمایش گذاشتیم. بهترین رقیب در گروه پاکستان بود.

فاضل اتراچالی: احتمالا فینال زودرس با هند خواهیم داشت

وی افزود: با نتیجه ای که امروز در بازی کره جنوبی و هند رقم خورد به احتمال زیاد ما با هند در نیمه نهایی بازی خواهیم کرد و این خود یک فینال زودرس است.

این ملی پوش کبدی تاکید کرد: فردا با مالزی بازی داریم. در بازی های آسیایی همه تیم ها با قدرت می ایند. اینجا جای بزرگان است. همه می آیند مدال بگیرند. همه خوب هستند اما ما بهتریم. انشالله بتوانیم فردا هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تیم ما یک سر و گردن از مالزی بالاتر است.

کاپیتان تیم ملی کبدی تصریح کرد: من دو مدال نقره بازی های آسیایی دارم. نقره دیگر من را راضی نمی کند. ما به دنبال طلا هستیم. یکی از رقبای جدی ما پاکستان بود که آن را بردیم. سخت ترین حریف هم در این مسابقات هند است که احتمال 90 درصد اگر این تیم را در نیمه نهایی ببریم قهرمانی حتمی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 52

به "فاضل اتراچالی: احتمالا فینال زودرس با هند خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضل اتراچالی: احتمالا فینال زودرس با هند خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید