ملی پوش تیم وزنه برداری معلولان: باید هم با وزنه ها رقابت کنیم هم با داوران، امیدوارم خوش رنگ ترین مدال پاراآسیایی به نماینده ایران برسد

به گزارش وبلاگ واحدی، سید یوسف یوسفی ملی پوش تیم وزنه برداری معلولان گفت: سطح رقابت ها در بازی های پاراآسیایی 2018 بالا خواهد بود و امیدواریم سکوهای اول و دوم در اختیار ایران گردد.

ملی پوش تیم وزنه برداری معلولان: باید هم با وزنه ها رقابت کنیم هم با داوران، امیدوارم خوش رنگ ترین مدال پاراآسیایی به نماینده ایران برسد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سید یوسف یوسفی درباره شرایطش برای حضور در رقابت های وزنه برداری بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از آمادگی مطلوبی برای حضور در این مسابقات برخورداریم.

وی در پاسخ به این سوال که به تازگی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میدان رفته است که در رقابت با حریف چینی موفق به کسب مدال نقره شد و فکر می نماید آیا در جاکارتا بتواند رنگ این مدال را خوش رنگ تر کند یا نه گفت: متاسفانه در آن رقابت ها 2 حرکت خطا داشتم که به خاطر سختگیری بیش از حد داوران بود. البته در همان حرکت اول وزنه بهتری نسبت به حریف چینی ثبت کردم. بسیاری از مربیان و هم تیمی هایم معتقد بودند که حرکات دوم و سوم درست بوده است، اما باید به رای داوران احترام گذاشت.

ملی پوش دسته 59 کیلوگرم پاراوزنه برداری ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا درباره حضورش همراه با امیر جعفری برای رقابت با حریفان و اینکه فکر می نماید در این مسابقات بتوانند مدال طلا را از حریف چینی پس بگیرند، گفت: بدون شک سطح رقابت ها بالا خواهد بود و تمام حریفان با قدرت خواهند آمد. من و جعفری پیش از رقابت با هم رفاقت داریم و امیدواریم سکوهای اول و دوم از آن ایران گردد. البته حریف چینی وزنه بردار خوبی است، اما اختلاف کمی با هم داریم و کسب مدال طلا و نقره برای ایران به دور از دسترس نیست.

یوسفی توضیح داد: ما تمام کوشش مان را برای کسب بهترین نتیجه انجام می دهیم که امیدوارم با خوش رنگ ترین مدال ها همراه باشد. ما علاوه بر رقابت با وزنه ها باید با داوران هم رقابت کنیم، چون همواره داوران برای وزنه برداران ایرانی سختگیرانه عمل می نمایند، ولی ما باید آنقدر دقیق و مطمئن وزنه بزنیم که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 99

به "ملی پوش تیم وزنه برداری معلولان: باید هم با وزنه ها رقابت کنیم هم با داوران، امیدوارم خوش رنگ ترین مدال پاراآسیایی به نماینده ایران برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش تیم وزنه برداری معلولان: باید هم با وزنه ها رقابت کنیم هم با داوران، امیدوارم خوش رنگ ترین مدال پاراآسیایی به نماینده ایران برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید