مهاجری: سرنوشت استقلال برایم مهم نیست، می خواهیم در حضور طرفداران مان پیروز شویم

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران ، سمیرا شیرمردی،، همیشه از رضا مهاجری به عنوان یک مربی استقلالی یاد می گردد. مربی که اگرچه هیچ وقت در استقلال نبوده اما بارها از علاقه اش به این تیم صحبت نموده. حالا مهاجری باید به عنوان سرمربی ماشین سازی تبریز مقابل استقلال قرار بگیرد. مهاجری اگرچه برای این بازی با وجود مصدومان زیاد، کار سختی دارد اما امیدوار است تیمش در بازی خانگی به پیروزی برسد. نکته جالب این است که برای رضا مهاجری شرایط بحرانی استقلال اهمیتی ندارد و می گوید فقط تیمش اهمیت دارد. رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز در مورد بازی این هفته (دوشنبه) مقابل استقلال، وضعیت تیمش، مصدومان و... صحبت های جالبی دارد.

مهاجری: سرنوشت استقلال برایم مهم نیست، می خواهیم در حضور طرفداران مان پیروز شویم

* * *

- این هفته با استقلال بازی دارید. یک بازی سخت در شرایطی سخت...

دقیقا همین طور است. ما درست است که دیرتر از دیگر تیم ها آغاز کردیم اما بچه ها به جز بازی با داماش، در بقیه بازی ها رشد فنی و بدنی خیلی خوبی داشتند که ما را امیدوار کرد. البته برای بازی با استقلال چندین مصدوم دارم که امیدوارم بچه هایی که فرصت بازی پیدا می نمایند قدر این فرصت را بدانند و بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند و همراه تیم باشند.

- اینکه در بازی با داماش باختید، شاید اتفاق چندان منفی هم نباشد چون الان می توانید تمام تمرکزتان را روی لیگ برتر بگذارید...

درست است اما ما خیلی دوست داشتیم بالا برویم. به هر حال وقتی به ظرفیت و پتانسیل تیم نگاه می کنیم می بینیم 12، 13 بازیکن بیشتر نداریم. ضمن اینکه سازمان لیگ برنامه فشرده ای تنظیم نموده. با توجه به اینکه هنوز بازی پرسپولیس و سپیدرود از مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی برگزار نشده، من فکر می کنم سازمان لیگ برای برگزاری بازی ما عجله کرد که همین مساله و بازی ها فشرده لیگ باعث شکست تیم و البته آسیب دیدگی بازیکنان ما شد.

- الان از 6 بازیکن مصدومی که دارید، هیچ کدام به بازی با استقلال نمی رسند؟

بازیکنانی مثل زنده روح، سالاری، یوسفی و پیمان بابایی قطعا به بازی نمی رسند اما وضعیت فرید بهزادی کریمی هم روز بازی تعیین می گردد.

- به نظر می رسد بدنسازی تیم تان خوب نبوده که این همه مصدوم دارید...

قطعا همین طور است. خب، قبل از اینکه به این تیم بیایم، شرایط ماشین سازی طوری بود که تیم دیر شکل گرفت و فرصت کمی برای بدنسازی داشت. تیم ما در بازی های ابتدایی از دقیقه 60، 70 کم می آورد اما رفته رفته شرایط بهتر شد. به صورتی که ما تا الان 2 بازی 120 دقیقه ای داشتیم که بازیکنان خیلی خوب کار کردند اما فشار زیادی به تیم وارد شد. در هر صورت 4، 5 بازیکن شرایط خوبی برای بازی ها نداشتند و آسیب دیدند.

- استقلال این روزها شرایط متفاوتی دارد. اگر بتواند ماشین سازی را ببرد شاید بتواند از بحران خارج گردد اما اگر نبرد، بدون شک شرایط بحرانی تر پیدا خواهد نمود. به نظرتان بعد از این بازی چه شرایطی برای استقلال پیش خواهد آمد؟

ما به شرایط استقلال کاری نداریم و به شرایط خودمان نگاه می کنیم. ما به مسائل استقلال و دیگر تیم ها توجهی نداریم. شرایط استقلال برای ما مهم نیست. چون فقط سرنوشت خودمان مهم است.

- این بازی را چند چند پیش بینی می کنید؟

من تا الان هیچ بازی را پیش بینی نکردم اما تمام کوشش مان این است که در بازی با استقلال بهترین نتیجه را بگیریم.

- در این بازی، استقلال روزبه چشمی و فرشید باقری را کنار گذاشته. این مساله چقدر می تواند تاثیرگذار باشد؟

استقلال آنقدر مهره دارد که با نبود 2، 3 بازیکن هیچ آسیبی نمی بیند. من وقتی نیمکت استقلال در بازی با سایپا را نگاه می کردم می دیدم بازیکنانی مثل تبریزی، روح ا... باقری، آرمین سهرابیان، مهدی رحمتی و... روی نیمکت هستند، به خودم می گفتم استقلال چه تیم پرمهره ای است که همه آرزوی بازیکنان نیمکت نشین آن را دارند. وقتی این شرایط وجود داشته باشد بدون شک نبود چشمی و باقری نمی تواند تاثیرگذار باشد.

- همیشه از شما به عنوان یک مربی استقلالی یاد می گردد...

برای من تیمی که به آن تعهد دارم فقط مهم است. سعی می کنم تمام تمرکزم روی کار خودم باشد. ضمن احترام به استقلال، امیدوارم موفقیت در بازی این هفته از آن تیم من باشد. ان شاءا... در این بازی در حضور طرفداران مان پیروز شویم.

- از این بحث ها بگذریم، بازی پرسپولیس و کاشیما را چطور ارزیابی می کنید؟

به نظر من پرسپولیس تا الان هم همیت، همدلی، وفاق و اتحاد خودش را نشان داده و با آن توانست به اینجا برسد. حذف تیم های مثل الدحیل و السد کار هر کسی نیست. تیم هایی که قرارداد یک بازیکن شان به اندازه بودجه یک فصل پرهزینه ترین تیم های ایران است. من فکر می کنم پرسپولیس در بازی با کاشیما از مسائل غیرفنی ضربه خورده. مدیریت باشگاه نباید می گذاشت پنجره نقل و انتقالات تیم بسته می شد و اینکه در ادامه باید بازیکنانش را حفظ می کرد. این مسائل باعث شد پرسپولیس نتواند آنطور که باید و شاید مقابل کاشیما کار را ادامه دهد. این تیم از دقیقه 70 به بعد افت فاحشی داشت چون فشار همه بازی ها از جمله، لیگ، جام حذفی و آسیا روی 12، 13 بازیکن است. تقویم ای اف سی هم طوری است که تیم های شرق آسیا در آماده ترین زمان به ما می خورند. ان شاءا... پرسپولیس در بازی برگشت جبران می نماید. فوتبال ایران ثابت نموده در برگشت می تواند جبران کند که امیدواریم شاهد یک کامبک زیبا و استثنایی از پرسپولیس باشیم.

- اما خیلی ها امیدی به قهرمانی پرسپولیس ندارند...

من خیلی امیدوارم چون پرسپولیس در بازی با السد هم نشان داد می تواند کامبک استثنایی داشته باشد. در حضور طرفداران پرسپولیس، می توانیم باز هم روز خوبی را رقم بزنیم.

1-11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 127

به "مهاجری: سرنوشت استقلال برایم مهم نیست، می خواهیم در حضور طرفداران مان پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: سرنوشت استقلال برایم مهم نیست، می خواهیم در حضور طرفداران مان پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید