نرخ کرایه تاکسی های فرودگاه مهرآباد اصلاح گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران به نقل از فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفینیا در دیدار با مدیرعامل شرکت تاکسیرانی با اشاره به برنامهریزی این فرودگاه برای پیادهسازی کامل سامانه نوبتدهی و همچنین نوسازی خودروهای تاکسیرانی فرودگاه گفت: بیشک اگر بخواهیم مسافران فرودگاهی از سیستمهای غیرمجاز حمل و نقل در فرودگاه استفاده نکنند، باید کیفیت خودروهای تاکسی، فرهنگ رفتار رانندگان و نرخ کرایهها را تصحیح کنیم تا با ایجاد مزیت رقابتی و حفظ شأن مسافران موجب افزایش استقبال از تاکسی های فرودگاهی شویم.

نرخ کرایه تاکسی های فرودگاه مهرآباد اصلاح گردد

وی با تاکید بر لزوم آسیبشناسی معضلات تاکسیرانی و ارائه راهکارهای مناسب گفت: ما در این حوزه احتیاج به تحول داریم و باید در کنار اصلاح طرح مکانیزه وهوشمندسازی خدمات، از مدلهای جدید ارائه خدمات به صورت هوشمند و مکانیزه استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز در مورد برنامههای آینده این سازمان برای برطرف معضلات تاکسیرانی در فرودگاه مهرآباد گفت: برنامهریزی برای نصب سامانه نرخگذاری و نرخ آنلاین تاکسیها، نوسازی خودروها، برگزاری یک انتخابات برای ایجاد کمیته همفکری وهمچنین تهیه منشور اخلاقی رانندگان از جمله برنامههای آینده ما هستند.

علیرضا قنادان اضافه کرد: ما به موضوع تسهیلات نوسازی خودروهای فرودگاه مهرآباد نگاه ویژهای داریم زیرا با توجه به وجود حمل و نقل چند وجهی عمومی در فرودگاه مهرآباد، تاکسی باید بتواند به عنوان یک وسیله مناسب مشتریان خود را جذب کند.

لازم به ذکر است در این نشست موضوع اجرای برنامه مشترکی میان دو مجموعه به منظور افزایش کیفیت خدمات تاکسی ها، سهولت استفاده از آنها برای مسافران و همچنین برطرف مسائل رانندگان تاکسی مورد استقبال طرفین نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 81

به "نرخ کرایه تاکسی های فرودگاه مهرآباد اصلاح گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ کرایه تاکسی های فرودگاه مهرآباد اصلاح گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید