پوچتینو: با در هم کوبیدن منچستریونایتد برای رقبا خط و نشان کشیدیم

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی تاتنهام برد قاطع شاگردانش در اولدترافورد را پیامی معنادار برای رقبای سفیدپوشان لندن در کورس قهرمانی لیگ برتر می داند.

پوچتینو: با در هم کوبیدن منچستریونایتد برای رقبا خط و نشان کشیدیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو بعد از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیمش در خانه منچستریونایتد که سومین برد متوالی سفیدپوشان لندن بود و باعث صعودشان به رده دوم جدول شد، به خبرنگاران گفت: فکر می کنم این برد خیلی مهم است چون در جدول ما را در صندلی بسیار مهمی قرار می دهد. اگر امروز یک نتیجه منفی دیگر کسب می کردیم، دوباره مردم آغاز می کردند به گفتن اینکه تاتنهام در بردن بازی های خارج از خانه اش مقابل 6 تیم برتر لیگ مشکل دارد. این برد اما به نظر من می تواند پاسخی مثل اینکه خب، حالا چطور؟ از جانب ما باشد تا نشان دهیم که به توانایی های مان ایمان داریم. تیم ما شخصیت خوبی دارد. فکر می کنم در نهایت چیزی که اهمیت دارد 3 امتیاز است اما ما باید آرامش مان را حفظ کنیم.

پوچتینو ادامه داد: در عین حال ما می توانیم خوشحال باشیم چون منچستریونایتد تیم بزرگی است و بردن آن در خانه اش کار آسانی نیست. شاید گل زدن کار آسانی باشد اما معمولاً تیم ها وقتی که یک بر صفر جلو می افتند به این فکر می نمایند که خب دیگر از حالا به بعد باید به فکر حفظ نتیجه باشیم و باید مطمئنانه بازی کنیم و تا سرانجام نتیجه را همان یک بر صفر نگه دارند. شخصیت تیم ما اما به گونه ای بود که کوشش داشت راه زدن گل های دوم و سوم را هم پیدا کند و به همین دلیل من کاملاً تیمم را لایق این پیروزی و شاگرانم را سزاوار تمجید و تحسین می دانم.

در میان بازیکنان تاتنهام، لوکاس که ماه ژانویه از پاری سن ژرمن به جمع شاگردان پوچتینو ملحق شد، بهترین آغاز را داشته و تا الان سه گل زده و به همین دلیل مورد تمجید را پوچتینو واقع گردیده است.

سرمربی آرژانتینی سفیدپوشان لندن گفت: او الان از هر طرف مورد تمجید واقع می گردد اما من می خواهم به استیو هیچن، مدیر استعدادیابی خودمان و تمام دستیاران او تبریک بگویم چون آنها توصیه کردند که با لوکاس قرارداد ببندیم. آنها عوامل پشت صحنه موفقیت تیم ما هستند و کارشان را عالی انجام دادند. من فکر می کنم که لوکاس سزاوار همه این تعریف و تمجیدها هست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 60

به "پوچتینو: با در هم کوبیدن منچستریونایتد برای رقبا خط و نشان کشیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: با در هم کوبیدن منچستریونایتد برای رقبا خط و نشان کشیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید