شغل خود را در ابزار تازه گوگل پیدا کنید

به گزارش وبلاگ واحدی، با ابزار نو جستجوی مشاغل گوگل آشنا شوید

گوگل از جمله شرکت هایی است که سرویس ها و خدمات زیادی به طور رایگان در اختیار کاربران خود در سراسر دنیا قرار می دهد. این کمپانی با گذشت زمان دامنه خدمات خود را بسیار گسترده نموده است. حال این شرکت سرویس نوی توسعه داده که می تواند نظر جویندگان کار را به خود جلب کند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

شغل خود را در ابزار تازه گوگل پیدا کنید

شرکت گوگل در مراسم Google I/O سال جاری از ابزار نو جستجوی مشاغل خود رونمایی کرد. با استفاده از این سرویس می توانید بدون مراجعه به موتورهای جستجوی مخصوص مشاغل که در سراسر وب گسترده شده اند، عناوین شغلی مورد نظر خود را بیابید. این ابزار فهرست مشاغل را به وسیله بعضی سرویس های بزرگ در این حوزه استخراج می نماید و آن را در یک مکان میزبانی شده به وسیله گوگل قرار می دهد. علاوه بر این، نوتیفیکیشن هایی برای مشاغل جستجو شده به وسیله افراد ارائه می گردد. این ابزار از همین حالا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برای استفاده از ابزار مورد بحث، در گوگل عبارتی مثل Android Enginner Jobs را جستجو کنید. در مرحله بعد، گوگل بخش اختصاصی برای نتایج یافت شده را به نمایش درمی آورد. برای توضیحات بیشتر، یک لینک برای هر آیتم در فهرست نتایج در نظر گرفته شده است. پس از مشاهده نتایج جستجو، می توانید فیلترهایی بر اساس تاریخ، سطح، موقعیت مکانی، نوع شرکت، کارکنان و … معین کنید.

فهرست نتایج یافت شده با ابزار جستجوی شغل در گوگل به وسیله وب سایت هایی مثل لینکدین، مانستر، وی آپ، گلس دور، کریر بیلدر و فیسبوک به دست می آید. در این وب سایت ها شما می توانید فهرست کامل مشاغل و سطح تجربه مورد احتیاج برای هر شغل را در کنار اطلاعات کامل مربوط به آن شغل و شرکت درخواست کننده، مشاهده کنید. در ابزار نو گوگل امکان تنظیم هشدار برای بعضی از مشاغل خاص جستجو شده وجود دارد. علاوه بر این حتی می توانید از زمان فعال شدن شغل مورد نظرتان در بازارهای منتخب مطلع شوید.

یک بار دیگر باید اشاره کنیم که ابزار نو گوگل به صورت یک اپلیکیشن مخصوص و یا یک صفحه جداگانه ارائه نشده است و برای استفاده از آن می توانید از موتور جستجوی اصلی گوگل استفاده کنید. نتایج بخش مشاغل برای کاربران دسکتاپ و نیز دستگاه های موبایل بهینه سازی شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2125

به "شغل خود را در ابزار تازه گوگل پیدا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغل خود را در ابزار تازه گوگل پیدا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید