آموزش اصول طراحی کاتالوگ صنعتی

به گزارش وبلاگ واحدی، اصول طراحی کاتالوگ صنعتی مشخص هدف و نوع قالب است. در نظر دریافت این مطلب که معرفی محصولات یا خدمات سازمان شما، چه گروهی از جامعه را در بر می گیرد، بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که طراحی کاتالوگ صنعتی شما باید با توجه به روحیات و سبک سلیقه ای افراد مورد نظر باشد. برای افراد میانسال مسلما بهتر است مختصر، مفید،شیک و ساده و به سبک کلاسیک طراحی انجام گردد. اگر هدف مورد نظر قشر جوان جامعه باشد، پیشنهاد می گردد از طراحی مدرن و ترکیب زیبایی از رنگ ها در طراحی استفاده کرد. چنانچه هر دو گروه را شامل گردد می بایست به گونه ای طراحی انجام گردد که فراگیر سلایق و روحیات هر دو گروه باشد.

آموزش اصول طراحی کاتالوگ صنعتی

دومین گام اصول طراحی: عکاسی صنعتی از محصول یا خط فراوری شماست که در کاتالوگ شما چاپ می گردد. عکس ها و تصاویر نگین زیبنده ی کاتالوگ می باشد. عکاسی صنعتی نیز مستلزم تیمی متخصص و مجرب در حیطه ی عکاسی می باشد که با پیاده کردن تکنیک هایی ویژه کیفیتی چشمگیر را در تصویر مورد نظر ایجاد می نماید که در هنگام چاپ نیز با همان کیفیت خواهد بود. ذکر این نکته بسیار لازم است که هر عکسی با دوربین های خوب هم بدون اعمال تکنیک عکاس ماهر، کیفیت لازم را به هنگام چاپ نخواهد داشت. تیم عکاسی چیره دست این مجموعه با در نظر دریافت اصول عکاسی صنعتی در محیط کارخانه ها و تنظیم کردن شدت کنتراست محیط و نورپردازی آن، عکسی با کیفیتی چشمگیر را ارائه می نماید.

سومین اصول طراحی: بهره دریافت از ترکیب رنگ هایی متناسب است. در طراحی کاتالوگ صنعتی ترجیحا پسندیده است که از رنگ سازمانی و از رنگ های آرام بخش و گرم استفاده کرد.

چهارمین اصول طراحی: ایده پردازی و خلاقیت طراح در چینش محتوا و بکارگیری هارمونی رنگ ها در طراحی صفحات داخلی کاتالوگ می باشد. جلد کاتالوگ اولین قسمتی است که در نگاه بیننده خودنمایی می نماید. از این جهت طراح باید دقت ویژه ای در ترکیب و صفحه آرایی آن داشته باشد. نمایش لوگو و برند سازمانی شما به همراه رنگ بندی و طرحی شکیل، هنریست که تحت شعاع خلاقیت و نوآوری طراحان عزیز است. تاثیر رنگ ها در روان افراد، جامعه شناسی، ایده پردازی و ابتکار الزاما باید در پیش زمینه ی ذهنی فرد طراح وجود داشته باشد تا بتواند طرحی خارق العاده ارائه دهد. نگران مطابق بودن سلیقه فردی خود با طرح ارائه شده توسط طراحان ما نباشید چرا که طراحان ما با در نظر دریافت سلیقه ی کثیری از مخاطبان تان طرحی ارائه می نماید که در جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری، خروجی مقبول داشته است. صحت این موضوع را با همکاری این مجموعه با برند های معتبر در نمونه های ارائه شده می توانید مشاهده کنید.

پنجمین اصول طراحی کاتالوگ صنعتی محتوای نوشتاری آن است که می بایست روان و قابل فهم باشد و هر شخصی با هر رده سنی بتواند براحتی مفهوم جملات را درک کند. تیم قهار طراحی و عکاسی این مجموعه در تمامی پروژه های خود، با کمال افتخار لبخند رضایت شما را به عنوان یادبودی ارزشمند در پرونده کاری خود جای داده است.

انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 525

به "آموزش اصول طراحی کاتالوگ صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش اصول طراحی کاتالوگ صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید