انجام ضدعفونی ساختمان های ستادی وزارت آموزش و پرورش به صورت روزانه

به گزارش وبلاگ واحدی، مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از ایزوله کردن دفاتر کار کلیه کارکنان مستقر در ساختمان های ستادی وزارت آموزش و پرورش اطلاع داد.

انجام ضدعفونی ساختمان های ستادی وزارت آموزش و پرورش به صورت روزانه

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران گودرز کریمی فر اضافه نمود: کلیه ساختمان های اداری وزارت آموزش و پرورش اعم از ساختمان مرکزی شهید رجایی، ساختمان علاقه مندان و ساختمان های شهید باهنر و شهید بهشتی و ساختمان های امور اداری و سنجش توسط چهار کارگروه فنی ایزوله کار مستقر در اداره کل تعاون و پشتیبانی با محلول ضد عفونی به صورت روزانه گندزدایی می گردد و محلول ضدعفونی کننده دست در کلیه طبقات در همه ساختمان ها به صورت ثابت و پایه دار تعبیه و تا ریشه کنی کرونا ویروس ، فرایند رعایت اصول بهداشتی ، ادامه دارد.

این مقام مسئول توضیح داد: استفاده از دستکش های یکبار مصرف و ماسک و استفاده از ژله های ضدعفونی کننده از دیگر مواردی است که در سطح ساختمان های ستادی در راستای مبارزه با کرونا ویروس توسط کلیه همکاران رعایت می گردد .

به گزارش وزارت آموزش و پرورش، کریمی فر در خاتمه با اشاره به سه شعار کلیدواژه ای تحت عنوان دست دادن ، ممنوع - روبوسی، هرگز و ماسک پوشی ، حتما از توجه به رعایت کلیه مسائل بهداشتی در جهت سلامت پرسنل وزارت آموزش و پرورش اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 873

به "انجام ضدعفونی ساختمان های ستادی وزارت آموزش و پرورش به صورت روزانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام ضدعفونی ساختمان های ستادی وزارت آموزش و پرورش به صورت روزانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید