اگر گرسنه هستید این غذاهای هندی را نگاه نکنید!

به گزارش وبلاگ واحدی، غذاهای که اشتهایتان را 10 برابر می نمایند

آیا می خواهید به هند سفر کنید؟ چطور می توانید در حالیکه به تاج محل سفر می کنید، از غذاهای هندی دور بمانید؟ یا شاید هم در خصوص اینکه در هند چه غذایی را باید امتحان کنید کمی سردرگم هستید؟

اگر گرسنه هستید این غذاهای هندی را نگاه نکنید!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

هند جایی است که از هر لحاظ شگفت زده تان می نماید، از فرهنگ، تاریخ و سنت گرفته تا غذا و… چه بخواهید به کوه های شمال هند بروید و چه از سواحل جنوبی این کشور دیدن کنید متوجه می شوید که هر چند کیلومتری را که می پیمایید، غذایش هم به تناسب منطقه عوض می گردد و این تنوع به قدری زیاد است که تقریبا در هیچ کجای جهان نمی توانید ببینید.

در اینجا هدایت غذایی برای سفر شما از هند آورده شده تا در طول سفرتان خوشمزه ترین های هندی را مزه کنید. با خبرنگاران باشید:

1- PAAV BHAAJI

PAAV BHAAJI، یک غذای تند فست فودی از منطقه Maharastrian است اما در هر گوشه هند که بروید می توانید آن را پیدا کنید. این غذا از نان کره ای، سبزیجات میکس شده با کاری، پیاز خرد شده ای و تکه ای لیمو سرو می گردد که برای صبحانه انتخاب ایده آلی است.

2- IDLY SAMBAR

صبحانه ای که در جنوب هند سرو می گردد، ترکیبی از کیک برنج بخارپز تخمیر شده با خورشت سبزیجات ترش است و معمولا در کنار آن ترشی نارگیل سفید هم گذاشته می گردد. اگر چه در همه جای هند می توان آن را پیدا کرد اما بهترین مزه را در ایالت های جنوبی هند می توانید پیدا کنید. IDLY SAMBAR یک صبحانه سبک اما بسیار گران است.

3-Bhelpuri

این غذا ترکیبی از برنج پف داده شده سرخ شده با سبزیجات به همراه سس تمبر هندی و سس تندی است که با پیازهای خرد شده و فلفل سبز همراه است. این غذا اسنک بسیار معروفی است که در زمان نوشیدن چای با آن صرف می گردد.

4-Kebabs

انواع مختلفی از کباب وجود دارد که عموما بصورت گوشت گریل شده بر روی یک سیخ چوبی است. بر روی سیخ های تکه های گوشت به همراه تکه های مربعی سبزیجات و پنیر وجود دارد. بیشترین سبزیهایی که به همراه کباب سرو می گردد شامل گوجه، فلفل، پیاز و قارچ است.

5-Kati Roll

کاتی رول یکی از خوشمزه ترین غذاهای هندی است که در آن بصورت سنتی، کباب، تخم مرغ، سبریجات و ادویه های مخصوص در نانی به اسم paratha که یک نوع نان صاف است پیچیده می گردد. رول ها آنقدر بزرگ هستند که معمولا یکی از آنها برای سیر کردن فرد کافی است. حتما امتحان کنید.

6-Dahi Vada

Dahi Vada کوفته های عدسی هستند که در ماست غوطه ور شده اند و با ترشی آلوچه تند تزیین می شوند. این غذا به عنوان پیش غذا در کنار شام، گزینه ای عالی است.

7-Butter Chicken

مرغ کره ای هندی، یکی دیگر از آن غذاهایی است که در سفر به هند حتما باید امتحان کنید. هندی ها مرغ را از شب قبل در ماست و ترکیبی از ادویه ها می خوابانند و یک نوع سس کره مخصوص به نام makhani و گوجه فرنگی و ادویه های مخصوصی که باعث می شوند تا این غذا به یک غذای منحصر بفرد تبدیل گردد، می پزند. این غذا یکی از محبوبترین غذاهای افراد گوشتخوار است!

منبع: travelgenes.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 590

به "اگر گرسنه هستید این غذاهای هندی را نگاه نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر گرسنه هستید این غذاهای هندی را نگاه نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید