برگزاری کلاس های رایگان آموزش صنایع دستی در درگز

به گزارش وبلاگ واحدی، مدیر اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان درگز گفت: کلاس‌های کوتاه‌مدت آموزش صنایع‌دستی در این شهرستان به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس های رایگان آموزش صنایع دستی در درگز

به‌گزارش خبرنگاران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد مددی رئیس اداره میراث‌فرهنگی درگز امروز سه‌شنبه 26 تیر با اعلام این خبر افزود: آموزش صنایع‌دستی، توسعه و ترویج صنایع‌دستی از اهداف عالیه سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که اشتغال و درآمدزایی نیز نتیجه آن است.

او ادامه داد: در این راستا و در ایام فراغت فصل تابستان میراث‌فرهنگی شهرستان درگز با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و خانه کارآفرینی بسیج خواهران عصمتیه کلاس‌های رایگان آموزشی کوتاه‌مدت در رشته‌های چرم‌دوزی، معرق چوب، نقاشی روی سفال، گلیم‌بافی و پته‌دوزی برگزار می‌کند.

مددی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر به اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مراجعه و یا با شماره‌های 46232116-7 تماس بگیرند.

او با بیان این‌که آخرین مهلت ثبت نام 31 تیرماه جاری است، یادآورشد: در پایان دوره به کلیه شرکت کنندگانی که آزمون پایان دوره را با موفقیت پشت سربگذارند گواهی معتبر از طرف ادارات میراث فرهنگی و فنی و حرفه ای اعطا خواهدشد.

منبع: chtn.ir
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 29

به "برگزاری کلاس های رایگان آموزش صنایع دستی در درگز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس های رایگان آموزش صنایع دستی در درگز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید