تور تایلند کریسمس 2019

به گزارش وبلاگ واحدی، تور تایلند

تور تایلند کریسمس 2019 در نیمه اول دی ماه 97 و همزمان با تعطیلات سال نو میلادی برگزار می شود . سایت تور خبرنگاران بدلیل همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص ، ارائه دهنده بهترین قیمت تور تایلند ، ویزای تایلند ، هتل های تایلند، بلیط تایلند، تور خبرنگاران تایلند و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور تایلند کریسمس 2019 با ما در ارتباط باشید.

تور تایلند کریسمس 2019

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

انواع تور تایلند کریسمس 2019

در ایا م سال نو میلادی و جشن های خاتمه سال، در تمامی شهرهای تایلند از جمله بانکوک، پاتایا، پوکت و سامویی این جشن ها با شکوه خاصی برگزار می شود و تور تایلند کریسمس 2019 بصورتتک شهر و یا بصورت ترکیبی با چند شهر مختلف، برگزار می شود که عبارتند از:

تور بانکوک

تور پاتایا

تور پوکت

تور ترکیبی تایلند

  • تور بانکوک پاتایا
  • تور بانکوک پوکت
  • تور پاتایا پوکت

مدت تور تایلند ویژه کریسمس 2019

تور تایلند کریسمس 2019 در ایام سال نو میلادی و همزمان با برگزاری جشن های ویژه تایلند، .به مدت 6 شب و بیشتر قابل برگزاری می باشد.

خدمات تور تایلند ویژه کریسمس 2019

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های تایلند همراه با صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، سیم کارت، اخذ ویزای تایلند ، گشت شهری، هتل مرکز شهر و نزدیک مراکز خرید.

پروازهای تایلند ویژه کریسمس 2019

پروازهای تور تایلند کریسمس 2019 در صورتیکه قابل دسترسی باشد و پر نشود، با انواع ایرلاین ها و با کلاس پروازی مختلف قابل رزرومی باشد که عبارتند از تور تایلند با پرواز امارات، تور تایلند با پرواز قطری، تور تایلند با پرواز عمان ایر، تور تایلند با پرواز الاتحاد، تور تایلند با پرواز ایران ایر، تور تایلند با پرواز ماهان.

از آنجاییکه تقاضا برای تورهای ویژه کریسمس و سال نو میلادی در تایلند زیاد می باش د، لذا روند اخذ ویزای تایلند برای آن ایام بیشتر از ایام عادی سال طول می کشد، بنابراین چنانچه قصد استفاده از تور تایلند کریسمس 2019 را دارید می بایست زودتر اقدام نمایید.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 572

به "تور تایلند کریسمس 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند کریسمس 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید