خبرنگاران اینتر آماده برای قهرمانی؛ نجات یوونتوس از بحران

به گزارش وبلاگ واحدی، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال اینتر با فزونی مقابل ساسولو بیش از همیشه به کسب عنوان قهرمانی سری آ نزدیک شد. یوونتوس هم با غلبه بر ناپولی از بحران رهایی پیدا کرد.

خبرنگاران اینتر آماده برای قهرمانی؛ نجات یوونتوس از بحران

به گزارش خبرنگاران؛ چهارشنبه شب 2 دیدار معوقه و حساس لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا برگزار گشت و با رجحان اینتر و یوونتوس به اتمام رسید.

در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان تیم صدرنشین اینتر که فاصله چندانی با کسب عنوان قهرمانی ندارد از ساسولو پذیرایی کرد و در ادامه بُردهای سریالی خود به پیروزی دو بر یک دست یافت.

این رجحان سبب شد تا تیم آنتونیو کونته 71 امتیازی شده و در صدر جدول دست نیافتنی تر شود. هم اکنون آث میلان با 60 امتیاز، در رتبه دوم واقع شده است.

در این دیدار، روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز برای نراتزوری گلزنی کردند و ترائوره تنها گلزن میهمان بود.

در دیگر بازی که از اهمیت بالایی برخوردار بود، یوونتوس برابر ناپولی قرار گرفت و صاحب رجحان دو بر یک شد تا به بحران هفته های اخیر خاتمه دهد.

این پیروزی سبب شد تا آندره آ پیرلو سرمربی جوان یوونتوس از خطر برکناری رهایی پیدا کند. رسانه های ایتالیایی معتقد بودند در صورت ناکامی یووه در این دیدار، پیرلو برکنار خواهد شد.

رونالدو و دیابالا گلزنان بازی بودند تا بانوی پیر تورین با 59 امتیاز به رتبه سوم جدول برسد. اینسینه هم در دقیقه 90 و از روی نقطه پنالتی برای ناپولی گلزنی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1720

به "خبرنگاران اینتر آماده برای قهرمانی؛ نجات یوونتوس از بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اینتر آماده برای قهرمانی؛ نجات یوونتوس از بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید