رونالدو برترین بازیکن ملاقات آتالانتا، منچستریونایتد شد

به گزارش وبلاگ واحدی، ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد با درخشش مقابل آتالانتا به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.

رونالدو برترین بازیکن ملاقات آتالانتا، منچستریونایتد شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران،در چارچوب هفته چهارم یا دور برگشت مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 30 دقیقه سه شنبه در گروه F منچستریونایتد در خانه آتالانتا به میدان رفت که این بازی با نتیجه مساوی 2-2 به سرانجام رسید.

در این بازی یونایتد ها 2 بار از میزبان خود عقب افتادند که هر دو بار کریستیانو رونالدو گل مساوی را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ دست خالی میدان را ترک نکنند.

درخشش ستاره 36 ساله پرتغالی در این بازی باعث شد تا در سرانجام مسابقه از سوی ناظران فنی یوفا به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب گردد.

در این بازی ابتدا یوسیپ ایلیچیچ در دقیقه 12 آتالانتا را با یک گل پیش انداخت، اما کریستیانو رونالدو در دقیقه 1 +45 گل مساوی را به ثمر رساند.در نیمه دوم دوان زاپاتا در دقیقه 56 گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند و در حالی که شکست شیاطین سرخ قطعی به نظر می رسید، رونالدو باز هم فرشته نجات تیمش شد و در دقیقه 1+90 گل مساوی من یونایتد را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید

  • رونالدو باز هم فرشته نجات سولشر شد/ پیروزی ویارئال مقابل یانگ بویز
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2011

به "رونالدو برترین بازیکن ملاقات آتالانتا، منچستریونایتد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو برترین بازیکن ملاقات آتالانتا، منچستریونایتد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید