سامسونگ از گوشی تاشوی جدیدخود رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، سامسونگ از گوشی های تاشو خود W23 و W23 فلیپ رونمایی کرد.

سامسونگ از گوشی تاشوی جدیدخود رونمایی کرد

سامسونگ هر سال از نسخه لوکس گلکسی Z Fold برای بازار چین رونمایی می نماید و حالا شاهد معرفی W23 در این کشور هستیم. البته این بار برای اولین بار کره ای ها از یک مدل W Filp هم رونمایی نموده اند که W23 فلیپ نام دارد و مبتنی بر گلکسی زد فلیپ است.

از نظر مشخصات فنی گوشی W23 تفاوتی با گلکسی زد فولد 4 ندارد و تنها تفاوت آن ها به استفاده از 16 گیگابایت رم در این محصول برمی گردد، در حالی که زد فولد 4 به 12 گیگابایت رم مجهز شده است.

تفاوت اصلی این محصولات به طراحی ظاهری آن ها مربوط می گردد؛ جایی که گوشی های سری W معمولا از رنگ مشکی و طلایی بهره می برند. این موضوع درباره نسل نو این گوشی ها در چین هم صادق است و سامسونگ برای پنل پشتی آن ها از سرامیک مشکی استفاده نموده و لولای آلومینیومی آن نیز طلایی رنگ با طرح مخصوص به خودش است. قلم S Pen هم ظاهری مشابه بدنه دارد و بطور جداگانه فروخته می گردد.سامسونگ W23 فلیپ از مشخصات فنی یکسان با گلکسی زد فلیپ 4 بهره می برد و تنها بجای 8 گیگابایت رم، حالا 12 گیگابایت رم دارد. طراحی ظاهری این محصول مشابه برادرش است و با بدنه مشکی و طلایی روبه رو هستیم، هرچند بجای پنل پشتی سرامیکی، از شیشه استفاده شده است.

این محصولات به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز شده اند و سامسونگ در آن ها از باتری 4400 و 3700 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده است. گوشی W23 نمایشگر داخلی 7.6 اینچی با دوربین اصلی سه گانه دارد و گلکسی W23 فلیپ از پنل 6.7 اینچی بهره می برد.

سامسونگ W23 در نسخه مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، 2207 دلار قیمت دارد و گلکسی W23 فلیپ با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1379 دلار فروخته می گردد.

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2291

به "سامسونگ از گوشی تاشوی جدیدخود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از گوشی تاشوی جدیدخود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید