شاد تا سرانجام شهریور به روز می گردد، ایجاد آزمون ساز و گفت وگوی آنلاین بین معلم و دانش آموز

به گزارش وبلاگ واحدی، سخنگوی شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) از به روزرسانی این سامانه تا خاتمه شهریور سال جاری اطلاع داد و گفت: در این نسخه به غیر از تغییر ویژگی های ظاهری که زیباتر شده است، از نظر کارکردی هم تغییراتی را شاهد هستیم.

شاد تا سرانجام شهریور به روز می گردد، ایجاد آزمون ساز و گفت وگوی آنلاین بین معلم و دانش آموز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسین صادقی سخنگوی شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) درباره آخرین شرایط سامانه شاد، اظهار کرد: شاد را به اسم تکیه گاه برای آموزش های مجازی در آموزش و پرورش می دانیم و در این مدت که از آن استفاده کردیم، شاهدیم که به تکامل نزدیک می گردد.

وی با بیان اینکه شاد یاری کرد تا کلاس های آموزشی خالی نماند، گفت: هر اپلیکیشن بخواهد در این حوزه ورود کند، بعلاوه بومی بوده و با ویژگی هایی تعریف گردد، قطعا با مشکل روبرو می گردد اما شاد را کمتر با مشکل دیدیم؛ اگر چه بحث قطع شدن اینترنت، سرعت اینترنت و ... یک اندازه کاربران را کلافه می کرد اما امروز شاهد این هستیم که تعاملات خوبی در این حوزه اتفاق می افتد.

صادقی با اشاره به اینکه برای سال نو بنا شده است که با یک پوسته نو و یک نما و رخ زیبایی از شاد روبرو شویم، ادامه داد: در این نسخه به جز ویژگی های ظاهری که می بینید تغییر پیدا نموده و زیباتر شده است، از نظر کارکردی هم تغییراتی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: یکی از تغییرات بحث اضافه کردن ویژگی آزمون ساز است. در کنار آن بحث، voice group است یعنی گفت وگوی آنلاین بین معلم و دانش آموز برقرار می گردد؛ این درحالیست قبلا معلم گفت وگو را ضبط می کرد و در کلاس بارگذاری می کرد.

سخنگوی شاد با تأکید بر اینکه تا 31 شهریور نسخه نو به روز می گردد، اضافه کرد: قبلا اطلاعاتمان را از سناد دریافت می کردیم ولی اکنون اطلاعات از سیدا اخذ می گردد. بعلاوه قبلا مدیریت کلاس ها دست مدیر بود و الان مدیریت کلاس در اختیار معلم است.

وی درباره اینترنت شاد گفت: اینترنت شاد قطعا رایگان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1931

به "شاد تا سرانجام شهریور به روز می گردد، ایجاد آزمون ساز و گفت وگوی آنلاین بین معلم و دانش آموز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاد تا سرانجام شهریور به روز می گردد، ایجاد آزمون ساز و گفت وگوی آنلاین بین معلم و دانش آموز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید