نرخ ابتلای روزانه به کرونا در آفریقای جنوبی شکسته شد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، مقامات بهداشت و درمان آفریقای جنوبی اعلام کردند که این کشور در روز پنج شنبه 21،584 مورد تازه ابتلا به ویروس کرونا را ثبت نموده است که ظرف شش ماه گذشته بالاترین رقم ابتلای روزانه در این کشور آفریقایی به تعداد می رود.

نرخ ابتلای روزانه به کرونا در آفریقای جنوبی شکسته شد

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به کرونا در آفریقای جنوبی به بیش از 1.9 میلیون نفر رسید.

از سوی دیگر، طبق گزارش انستیتوی ملی بیماری های واگیر (National Institute of Communicable Diseases- NICD) ظرف یک شبانه روز گذشته 382 تن از شهروندان این کشور جان باختند که رقم کل قربانیان این بیماری را به 61،029 تن رسانید.

شایان ذکر است که کشور آفریقای جنوبی هم اکنون با سومین موج شیوع کرونا روبروست: 19،506 مورد نو ابتلا و 383 مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید -19 در روز چهارشنبه (30 ژوئیه / نهم‬ خرداد)

لازم به ذکر است، آفریقای جنوبی با جمعیتی بالغ بر 60 میلیون نفر بالاترین نرخ ابتلا و مرگ بر اثر بیماری کووید -19 را در سراسر قاره آفریقا به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که بیش از 3.02 میلیون نفر از جمعیت این کشور نخستین دوز واکسن کرونا را دریافت نموده و حدود 480 هزار نفر دیگر هم به طور کامل در برابر این بیماری واکسینه شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1843

به "نرخ ابتلای روزانه به کرونا در آفریقای جنوبی شکسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ ابتلای روزانه به کرونا در آفریقای جنوبی شکسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید