واکمن با فناوری های روز از راه رسید

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، یک شرکت فرانسوی واکمنی را فراوری نموده که اگر چه قادر به پخش نوارهای کاست قدیمی است، اما امکانات جالب دیگری نیز متناسب با تحولات دنیای فناوری اطلاعات دارد.

واکمن با فناوری های روز از راه رسید

واکمن یادشده که ما به عقب برمی گردانیم، نام گرفته از نظر شکل ظاهری و طراحی تفاوت چندانی با واکمن های معروف سونی ندارد. همچنین دکمه های این واکمن هم در بالای آن قرار گرفته و با آن می توان نوار کاست های قدیمی را با صدای استریو شنید.

بدنه مستحکم تمام آلومینیومی و قابلیت بلوتوث از جمله تفاوت های این واکمن است که پخش محتوای نوار کاست را به وسیله بلندگوهای بلوتوث یا هدفون های بی سیم یا سیمی تسهیل می نماید.

از این واکمن می توان برای ضبط موسیقی بر روی نوار خالی استفاده کرد. تنها کافی است واکمن را با سیم به رایانه یا گوشی متصل کرد، دکمه رکورد را فشرد و پخش موسیقی را شروع کرد تا صدای فایل موسیقی بر روی نوار کاست ضبط گردد.

در واکمن یادشده به جای باتری برای تأمین برق از باتری های لیتیومی استفاده شده و با یک بار شارژ می توان از این واکمن به مدت ده ساعت استفاده کرد. قرار است این واکمن در آینده نزدیک به قیمت 145 دلار روانه بازار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1202

به "واکمن با فناوری های روز از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکمن با فناوری های روز از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید