پاسخ منفی آنچلوتی به پیشنهاد میلان برای بازگشت به ایتالیا

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم های رئال مادرید و چلسی پیشنهاد سرمربیگری میلان را نپذیرفت.

پاسخ منفی آنچلوتی به پیشنهاد میلان برای بازگشت به ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که هفته گذشته از سمت سرمربیگری رئال مادرید برکنار شد در روزهای اخیر مذاکراتی با گالیانی، نایب رئیس میلان داشت که وی سعی بر متقاعد ساختن کارلتو برای بازگشت به میلان داشت. آنچلوتی که پیش از این عنوان نموده بود میخواهد گردن خود را در تابستان پیش رو در کانادا به تیغ جراحان بسپارد و یک فصل به استراحت بپردازد با انتشار پیامی پیشنهاد روسونری را رد کرد.

آنچلوتی که بین سال های 2001 تا 2009 به مدت هشت فصل راهنمایی میلان را به عهده داشت، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر گفت: از باشگاه میلان به خاطر حمایتی که از من داشت, تشکر می کنم. دادن پاسخ منفی به باشگاهی که اینقدر به من علاقه مند است واقعاً سخت است، ولی احتیاج به کمی استراحت دارم. برای باشگاه میلان هم آروزی بهترین ها را دارم.

باشگاه میلان هم در سایت رسمی خود گفت: کارلو آنچلوتی به اطلاع باشگاه رساند که نمی تواند راهنمایی روسونری را بری فصل آینده به عهده بگیرد.

میلان فصل اخیر سری A ایتالیا را با فیلیپو اینزاگی در صندلی دهم به خاتمه رساند. گفته می گردد روبرتو دونادونی، هافبک پیشین میلان و سرمربی فصل اخیر پارما حالا پس از پاسخ منفی آنچلوتی گزینه نخست سرمربیگری این تیم است.

اونا امری سرمربی سویا، سینیشا میهایلوویچ سرمربی فصل اخیر سامپدوریا، آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا و وینچنزو مونتلا سرمربی فصل اخیر فیورنتینا دیگر گزینه های سرمربیگری میلان هستند.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 593

به "پاسخ منفی آنچلوتی به پیشنهاد میلان برای بازگشت به ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ منفی آنچلوتی به پیشنهاد میلان برای بازگشت به ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید