کری خوانی عجیب نکونام برای پرسپولیس و رقبا در روز معارفه ، آخر فصل ...

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی تازه استقلال با تشکر چندین باره از طرفداران استقلال، ابراز امیدواری کرد که همه آنها در انتها فصل مسرور باشند.

کری خوانی عجیب نکونام برای پرسپولیس و رقبا در روز معارفه ، آخر فصل ...

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام در حاشیه مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی نو استقلال گفت: خیلی ممنون از اینکه اینجا حضور دارید. از حجت کریمی تشکر ویژه می کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند و از امیری هم تشکر می کنم که چندین سال است او را می شناسم و کنار هم بودیم. ممنون طرفداران استقلال هستم که مثل خود من طرفدار بودند، هستند و تا روز آخر خواهند بود.

او ادامه داد: در این مدت خیلی به من لطف داشتند. اخبار را پیگیری می کردم و ای کاش می شد حضوری از تک تک همه آنها تشکر کنم، اما از همینجا دست آنها را می فشارم و به آنها قول می دهم که ان شاءالله تا جایی که می توانم برای بزرگی نام استقلال کوشش کنم و باعث افتخارم است که در این تیم هستم.

سرمربی نو استقلال در ادامه توضیح داد: از همه پیشکسوتان و بزرگان باشگاه بزرگ استقلال اجازه می گیرم، از جمله پرویز مظلومی عزیز که او را یکی از اسطوره های بزرگ اخلاقی و فنی باشگاه استقلال می دانیم. از پدرم تشکر می کنم که ما را استقلالی کرد، ما استقلالی هستیم و به وجود ایشان افتخار می کنم. راضیم در باشگاه بزرگ استقلال هستم و امیدوارم کنار هم بتوانیم با طرفداران روزهای خوبی رقم بزنیم.

نکونام در ادامه گفت: امیدوارم برترین عملکرد و کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار طرفداران باشد. این قول را می دهم ان شاءالله در سرانجام سال، فصل خیلی خوب و راضی کننده ای برای طرفداران داشته باشم. تنها کاری که می توانم انجام بدهم، این است که از طرفداران تشکر کنم و به آنها بگویم که در آخر فصل بتوانیم راضی باشیم، کنار هم جشن بگیریم و شادی کنیم که آرزوی همه ما برای استقلال است.

وی با بیان اینکه نمی تواند جوابگوی سؤالات خبرنگاران باشد، عنوان نمود: شرایط طوری نیست که به صورت کنفرانس صحبت کنیم و حتما در یک برنامه در خدمت همه دوستان هستم و جوابگو خواهم بود. امیدوارم این چند روز سخت که طرفداران، مدیریت باشگاه و خود من و حتی فرزندم که الان در استقلال است و او هم درگیر شده را در آینده با خوبی و خوشی به سرانجام برسانیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2396

به "کری خوانی عجیب نکونام برای پرسپولیس و رقبا در روز معارفه ، آخر فصل ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری خوانی عجیب نکونام برای پرسپولیس و رقبا در روز معارفه ، آخر فصل ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید