یوبی سافت از ساخت دیویژن 3 خبر داد

به گزارش وبلاگ واحدی، یوبی سافت (Ubisoft) به تازگی با انتشار اطلاعاتی از ساخت بازی دیویژن 3 (Tom Clancys The Division 3) خبر داده است.

یوبی سافت از ساخت دیویژن 3 خبر داد

این شرکت جولیان گریتی (Julian Gerighty) را به عنوان تهیه کننده آی پی دیویژن منصوب کرده است تا بر تمامی بازی ها و محصولات این سری از جمله نسخه سوم که به تازگی معرفی شده، نظارت کند. گریتی در حال حاضر کارگردان خلاقیت بازی Star Wars Outlaws در استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) است؛ استودیویی که مجموعه دیویژن را ایجاد کرد. او به محض عرضه Star Wars Outlaws به سمت کار نو خود می رود.

گفتنی است که پس از پیوستن به مسیو اینترتینمنت و عرضه اولین نسخه از دیویژن در سال 2016، گریتی به عنوان کارگردان خلاقیت دومین نسخه که در سال 2019 عرضه شد نیز ایفای نقش کرد. علاوه بر Tom Clancys The Division 3، او همچنین بر پروژه های دیگری که در دنیای این سری رخ می دهند، نظارت خواهد کرد. از بین این بازی ها می توان به Tom Clancys The Division Resurgence و Tom Clancys The Division Heartland اشاره کرد. یکی از وظایف اصلی گریتی در نقش نو، ایجاد یک تیم برای دیویژن 3، در حالی است که اطمینان حاصل شود که از دیویژن 2 به خوبی پشتیبانی می شود.

گریتی در بیانیه ای گفت:

در مورد دیگر نسخه های مرتبط با این سری، بازی موبایلی Division Resurgence قبلا چند نسخه بتا دریافت کرده است و بازخوردها نسبت به آن به طور کلی مثبت بوده است. داستان این بازی در پی نسخه اول و در شهر نیویورک اتفاق می افتد. این بازی دارای یک خط داستانی منحصر به فرد خواهد بود و این بار بازیکنان بخشی از اولین موج ماموران دیویژن خواهند بود که برای بازگرداندن نظم اعزام می شوند. بازی همچنین دارک زون را باز خواهد گرداند و شامل برخی از شخصیت های آشنا خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از دیویژن 3 نظیر سال عرضه و پلتفرم های مقصد در دسترس نیست.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مهر 1402 بروزرسانی: 3 مهر 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2429

به "یوبی سافت از ساخت دیویژن 3 خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت از ساخت دیویژن 3 خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید