آغاز توزیع هوشمند کالا های اساسی در آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ واحدی، مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: توزیع هوشمند کالا های اساسی در سامانه بازرگام در استان آغاز شد.

آغاز توزیع هوشمند کالا های اساسی در آذربایجان غربی

شهریار حیدری مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران از ارومیه ، با بیان اینکه توزیع هوشمند کالا های اساسی در سامانه بازرگام از شب گذشته در استان آذربایجان غربی آغاز شده است گفت: توزیع هوشمند و دسترسی آسان همه مردم به غذا از ارکان اصلی رویکرد امنیت غذایی است.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول چند قلم کالا با قیمت مصوب تنظیم بازار با هزینه حمل رایگان تحویل مشتریان شده و هیچ گونه هزینه ای از مشتریان بابت حمل کالا دریافت نمی شود و در صورتی که همه پلتفرم ها و استارت آپ ها پای کار بیایند و زیرساخت ها فراهم شود، تا خاتمه سال همه اقلام کالای اساسی را هوشمند توزیع می کنیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اضافه کرد: پرداخت وجه به صورت اینترنتی بوده و هیچگونه وجهی نیز در محل از مشتری دریافت نخواهد شد.

حیدری تاکید کرد: هدف ما از این شیوه فروش این است که اقلام اساسی بدون واسطه به دست مصرف نماینده واقعی برسد و کرامت آن ها حذف شود تا آن ها بدون ایستادن در صف های طولانی نیاز های خود را تامین نمایند.

گفتنی است همشهریان عزیز می توانند از طریق سایت بازرگام (https://bazargam.com/) و یا نصب اپلیکیشن بازرگام از بازار (https://cafebazaar.ir/app/com.pishgaman.bazargam) نسبت به خرید کالا های اساسی همچون برنج، روغن، تخم مرغ، مرغ منجمد، و... اقدام نمایند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2076

به "آغاز توزیع هوشمند کالا های اساسی در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز توزیع هوشمند کالا های اساسی در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید