اجرای مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز

به گزارش وبلاگ واحدی، اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:قصه گویان منتخب آذربایجان شرقی در مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز به روی صحنه رفتند.

اجرای مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از تبریز ، اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: 6 قصه گوی منتخب و برگزیده استان در این مرحله با قصه گویان منتخب دیگر استان ها در گروه دوم رقابت کردند تا پس از داوری نفرات برگزیده در مرحله نهایی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی که در تهران برگزار خواهد شد معرفی شوند.

در بخش ملی زنان و مردان، لیلا شعبانی از هشترود با قصه بنگ بنگ بنگ، سیمین محمدعلی پور از تبریز با قصه پرواز تا دوست و مهدیه اسماعیل نژاد از تبریز با قصه این سیب چندسال دارد؟ به روی صحنه رفتند.

محدثه پاکرو از تبریز با قصه تولدی دوباره، ریحانه آدینه از تبریز با قصه مثل همه، اما مثل هیچ کس و نیما کامرانی از آذرشهر با قصه مرغ طوفان نیز در بخش ملی دختران و پسران به عنوان قصه گویان برگزیده استان در این مرحله قصه های خود را اجرا کردند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی که از اردیبهشت ماه امسال با اجرای مراحل استانی آغاز به کار کرده بود، 30 آذر همزمان با شب یلدا به کار خود خاتمه خواهد داد.

مرحله منطقه ای این جشنواره به علت شرایط کرونایی به صورت آنلاین در مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز اجرا و از شبکه های اجتماعی به شکل زنده پخش شد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2001

به "اجرای مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید