سفر نوروزی به چین

به گزارش وبلاگ واحدی، به چین می گویند کشور آسمانی. این سرزمین پر رمز و راز، سرشار از زیبایی های طبیعی و آثاری است که از تاریخ طولانی این سرزمین بزرگ حکایت می نمایند. فرقی نمی کند که انگیزه شما از سفر خارجی کدام یک باشد؛ تفریح، آشنایی با تاریخ و فرهنگ یک ملت یا خرید! در هر سه حالت خرید تور چین یکی از بهترین گزینه های شما برا گذران اوقات فراغت خواهد بود.

سفر نوروزی به چین

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک مورد نیاز برای ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گفته جهانگیر نوری، راهنمای تورهای چین در آژانس خبرنگاران، بیشتر آژانس های مسافرتی برای سفر به چین دو پکیج ارائه می نمایند که یکی از آنها تور تفریحی پکن، شانگهای و هانگزو است.

او می افزاید: این تور برای کسانی که صرفا به قصد تفریح و ملاقات از آثار تاریخی و مناطق طبیعی زیبای چین به این کشور سفر می نمایند مناسب است.

نوری معتقد است: بهترین زمان برای خرید پکیج پکن، شانگهای و هانگزو یکی از ماه های بهار یا پاییز است؛ این سه شهر در طول تابستان گرم و در طول زمستان سرد هستند.

به گفته راهنمای تورهای چین در آژانس خبرنگاران، اوج تعداد اعزام پکیج تفریحی به چین در تعطیلات عید نوروز رخ می دهد؛ در این بازه زمانی هوای شهرهای مقصد به تهران شبیه است و گاهی باران سبک بهاری هم می بارد.

او شرح می دهد: پکن، شانگهای و هانگزو آثار و اماکن دیدنی بسیاری دارند که روی پکیج ها تعریف می شوند از جمله شهرممنوعه در پکن، برج شانگهای، باغ بوتانیکال هانگزو و دیوار چین. بیشتر پکیج هایی که آژانس های مسافرتی برای سفر به چین ارائه می نمایند با دو ایرلاین ایرانی ماهان و ایران ایر انجام می شوند.

به گفته او، قیمت پکیج های سفر به چین بسته به تعداد روزها و شهرهایی که قصد سفر به آنها را دارید، هتلی که برمی گزینید و همچنین ایامی که در آن سفر می کنید متفاوت است؛ قیمت پکیج چین در ایام نوروز نسبت به ایام معمولی گران تر است.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 792

به "سفر نوروزی به چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر نوروزی به چین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر نوروزی به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید