احداث یک باغ غذاخوری به شکل گنبد در سنگاپور

به گزارش وبلاگ واحدی، یک رستوران در سنگاپور سعی نموده است که برای مشکل آب و هوای مرطوب این کشور که مانع از شام خوردن در هوای آزاد می گردد، راه حلی بیندیشد.

احداث یک باغ غذاخوری به شکل گنبد در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

غذا خوردن در فضای سبز کار بسیار دلپذیری است، ولی آب و هوای گرم و مرطوبسنگاپورمعمولا باعث می گردد که مهمانان فضای داخل را برای غذا خوردن ترجیح دهند. خوشبختانه،رستورانچندمنظوره ای در سنگاپور به نام The Summerhouse، با نصب سه گنبد ژئودسیک مقاوم در برابر آب و هوا در یک سالن غذاخوری در یک باغ رستوران، این مشکل را حل نموده است.

این سازه های حباب مانند و مستقل که هشت نفر را در خود می گنجانند، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، نورپردازی و سیستم صوتی هستند و مهمانان می توانند از میان سه گزینه ارائه شده، یکی را انتخاب نمایند.

انتظار نداشته باشید همه چیز مانند پیک نیک های فضای آزاد باشد، بلکه غذاها در ظرف های ظریفی سرو می شوند که از طبیعت الهام گرفته شده اند. غذاهای سرو شده، محصولات فراوری به مصرفی هستند که در مزرعه عمل می آیند، مانند لابستر کباب شده روی ذغال با ترخون و غیره. مواد تشکیل دهنده غذاها از یک گروه متشکل از کشاورزان، فراورینمایندگان و ماهی گیرها تامین می گردد؛ سبزیجات و صیفی جات از باغ اطراف گنبد برداشت می شوند.

این باغ-گنبد از چهارشنبه تا یکشنبه باز است و قیمت آن از 300 دلار سنگاپور (227 دلار آمریکا) برای هر زوج شروع می گردد و هر مهمان اضافی باید 120 دلار سنگاپور (91 دلارآمریکا) بپردازد.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 621

به "احداث یک باغ غذاخوری به شکل گنبد در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث یک باغ غذاخوری به شکل گنبد در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید