از جوکر تا نبرد فورد و فراری در جشنواره تورنتو

به گزارش وبلاگ واحدی، آی سینما : برگزار کنندگان جشنواره تورنتو اولین فهرست فیلم های حاضر در دوره پیش رو را اعلام کردند و به سنت سال های اخیر فیلم های جدید چندین کارگردان سرشناس با حضور ستاره های هالیوود در این جشنواره روی پرده می رود.

از جوکر تا نبرد فورد و فراری در جشنواره تورنتو

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

این جشنواره هرچند رقابتی نیست اما عملا هر سال فیلم های مطرح را برای نخستین بار به نمایش می گذارد و از آن به عنوان آغازگر فصل جوایز سینمایی آمریکای شمالی یاد می گردد که در نهایت به رقابت اسکار می رسد.

به گزارش ددلاین سال جاری در بخش پرمیر و نمایش های ویژه آثار جدیدی از سینماگران سرشناس روی پرده می رود. از جمله یک روز خوب در محله با بازی تام هنکس و فورد علیه فراری با حضور کریستین بیل و مت دیمن.

جدیدترین فیلم ادی مورفی با عنوان من دلمیت هستم، کلاهبردار با بازی جنیفر لوپز، چاقوهای عریان با بازی دنیل کریگ و جوکر که واکین فینکس را در نقش ضدقهرمان آرکام سیتی به نمایش می گذارد از دیگر فیلم های حاضر در جشنواره تورنتو 2019 خواهند بود.

دیگر فیلم شاخصی که در فهرست ابتدایی نامش اعلام شده کار جدید استیون سودربرگ درباره اسناد پاناما است که با بازی مریل استریپ و گری الدمن و با عنوان محل پولشویی به نمایش درمی آید.

گلدفینچ با بازی نیکول کیدمن، آموزش اشتباه با بازی هیو جکمن و بروکلین بی مادر به کارگردانی ادوارد نورتن دیگر فیلم هایی هستند که روی پرده می روند.

برگزار کنندگان جشنواره تورنتو پیش از این اعلام نموده بودند فیلم افتتاحیه این رویداد مستند کانادایی وقتی برادر بودیم: رابی رابرتسن و گروه خواهد بود. همچنین رادیواکتیو ساخته مرجان ساتراپی که داستان ماری کوری و همسرش پیر کوری را با حضور دو بازیگر مشهور رزامند پایک و سم زابلی به تصویر کشیده به عنوان فیلم اختتامیه تورنتو 2019 معرفی شده است.

منبع: آی سینما
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 262

به "از جوکر تا نبرد فورد و فراری در جشنواره تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از جوکر تا نبرد فورد و فراری در جشنواره تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید