افزایش هزینه های باربری در خطوط هوایی آمریکا

به گزارش وبلاگ واحدی، اخیرا شنیدیم که چند خط هوایی دیگر که بیشتر آنها متعلق به ایالات متحده و کانادا بودند، به جمع شرکت های موافق با افزایش هزینه های باربری پیوستند. این در حالی است که بعضی از شرکت های بزرگ همانند خطوط هوایی Southwest همچنان به مسافرین خود اجازه می دهند تا دو چمدان استاندارد به صورت رایگان با خود به همراه داشته باشند. مدیرعامل این شرکت، گری کِلی می گوید که southwest تا اطلاع ثانوی هیچ برنامه ای برای تغییر هزینه های باربری ندارد.

افزایش هزینه های باربری در خطوط هوایی آمریکا

چندی پیش بود که چند مورد از خطوط هوایی آمریکا عنوان کردند بلیط هایی که پس از تاریخ 21 سپتامبر رزرو می شوند شامل افزایش نرخ باربری خواهند شد. طبق این اطلاعیه، هزینه چمدان نخست از 5 دلار به 30 دلار و چمدان دوم به 40 دلار افزایش پیدا می کرد. شایان ذکر است که تغییر قیمت عنوان شده شامل سفرهای بین ایالات متحده به بخش های شمالی آمریکا و کارائیب می شد.

بعضی از خطوط هوایی، افزایش نرخ بار مسافرین را در ارتباط با افزایش قیمت سوخت در روزهای گذشته می دانند. این در حالی است که بعضی دیگر از آنها ادعا می کنند که این افزایش قیمت به خطوط هوایی یاری خواهد نمود تا خدمات بهتری همانند تماشای تلویزیون و فیلم های رایگان در داخل هر کابین به مسافرین ارائه کنند. رابین هایس، مدیرعامل شرکت JetBlue نیز می گوید که افزایش هزینه های باربری می تواند در پایین نگه داشتن هزینه های دیگر سودمند باشد.

ولی واقعیت چیست؟ کدام یک از اینها را باید باور کنیم؟

واقعیت این است که فقط در سال 2017، نزدیک به 23 خط هوایی آمریکایی بیش از چهار و نیم میلیارد دلار عایدی از هزینه های باربری داشتند. این رقم 276 میلیون دلار افزایش را نسبت به سال قبل از آن یعنی سال 2016 نشان می دهد.

گردشگران باهوش ولی علاقه ای به پر کردن جیب خطوط هوایی ندارند. کافی است پای صحبت مسافران باتجربه بنشینید. بیشتر آنها قسم می خورند که مسافرت با یک ساک کوچک نه تنها امکان پذیر است، بلکه باعث خواهد شد تا زمان کمتری را صرف تحویل چمدان خود کنید. مهمتر از آن، دیگر مجبور به پرداخت هزینه های گزاف برای حمل چمدان های خود (که گاها قیمت سفر شما را دو برابر می کنند) نخواهید بود. کلید موفقیت برای آغاز یک سفر سبک، برنامه ریزی و تهیه یک چک فهرست است.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2327

به "افزایش هزینه های باربری در خطوط هوایی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش هزینه های باربری در خطوط هوایی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید