بازگشایی موزه رودن پاریس هم بازگشایی

به گزارش وبلاگ واحدی، موزه رودن در پاریس با عنوان خانه آثار آگوست رودن، مجسمه ساز نامدار فرانسوی شناخته می گردد، این موزه پس از مدت ها تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا، روز سه شنبه بازگشایی شد.

بازگشایی موزه رودن پاریس هم بازگشایی

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

مسئولان این موزه امیدوارند با فروش مجسمه های برنزی این هنرمند بتوانند خسارت های اقتصادی که این موزه در دوران تعطیلی متحمل شده بود را جبران نمایند.

مسئولان این موزه قصد دارند هر ساله مجسمه های برنز به ارزش 3 میلیون یورو را به فروش برسانند. خریداران این آثار هم مسئولان موزه های مختلف در سراسر دنیا تا مجموعه داران هنری را شامل می شوند.

آگوست رودن خود با فروش مجسمه های برنزی پس از مرگش توسط مسوولان این موزه موافقت نموده بود.

این موزه که در سال 1919 تاسیس شد، فضای باز به مساحت سه هکتار را دربرمی گیرد. سال گذشته 570 هزار نفر از این مکان بازدید کردند که 75 درصد از این آمار به گردشگران خارجی اختصاص یافت.

با وجود بسته بودن مرزهای فرانسه به روی بسیاری از گردشگران خارجی از جمله گردشگران آمریکایی و با وجود لزوم رعایت فاصله اجتماعی، انتظار می رود شمار بازدیدنمایندگان این موزه سال جاری به 200 هزار نفر کاهش پیدا کند.

همچنین مسوولان این موزه خسارت 4.4 میلیون یورویی را پیش بینی نموده اند.

رویترز نوشت، دولت فرانسه فرایند کاهش قوانین قرنطینه را از اواسط ماه می شروع کرد. به همین دلیل فعالیت مجدد بعضی از مراکز فرهنگی از چند روز پیش شروع شده است. موزه اورسی در بیست و سوم ژوئن و موزه لوور در ششم جولای بازگشایی شدند.

منبع: گردشبان
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1240

به "بازگشایی موزه رودن پاریس هم بازگشایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی موزه رودن پاریس هم بازگشایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید