بازی های آسیایی 2018، کشتی گیران آزادکار ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش وبلاگ واحدی، کشتی گیران آزادکار کشورمان با برگزار مراسم قرعه کشی بازی های آسیایی 2018 اندونزی، حریفان خود را شناختند.

بازی های آسیایی 2018، کشتی گیران آزادکار ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران، مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی 2018 اندونزی صبح امروز (شنبه) برگزار گردید. نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

وزن 57 کیلوگرم: در این وزن 18 نفر حضور دارند رضا اطری در دور نخست استراحت می نماید و در دور دوم به مصاف نماینده کشور نپال می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده نماینده کشور فیلیپین و محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از کشور ازبکستان کشتی خواهد گرفت. در گروه اطری ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند، بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز دنیا و قهرمان آسیا از مغولستان و کیم سئونگ گئون از کره جنوبی حضور دارند.

وزن 65 کیلوگرم: مهران نصیری در دور نخست به مصاف یرلان بک کاتای دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان نماینده افغانستان و آیبک عثمان اف از قرقیزستان مسابقه می دهد. لی سئونگ چول دارنده مدال نقره آسیا از کره جنوبی، دایچی تاکاتانی دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن و سایاتبک اوکاسوف از قزاقستان در گروه نصیری حضور دارند. در این وزن 21 نفر شرکت نموده اند.

وزن 74 کیلوگرم: 21 نفر در این وزن حضور دارند که مصطفی حسین خانی در دور نخست به مصاف کشتی گیری از کشور بنگلادش می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با نماینده کشور ترکمنستان کشتی می گیرد. در گروه حسین خانی بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز دنیا و قهرمان آسیا از ازبکستان، آدام باتیروف قهرمان آسیا از بحرین، یوهی فوجینامی دارنده مدال برنز دنیا از ژاپن و مانداراخان گانزوریک دارنده مدال برنز دنیا و نقره آسیا از مغولستان حضور دارند.

وزن 86 کیلوگرم: در این وزن که 19 نفر حضور دارند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با حریفی از اندونزی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده ملاقات کشتی گیران کامبوج و هند می رود.

وزن 97 کیلوگرم: علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تاکشی یاماگوچی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده ملاقات ماسام خاطری از هند و برنده کشتی میان یانگ چائو کیانگ از چین و ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان کشتی می گیرد. در این وزن 13 نفر حضور دارند.

وزن 125 کیلوگرم: در این وزن 13 نفر شرکت نموده اند. پرویز هادی در دور نخست با سومیت از هند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده نوبویوشی آراکیدا از ژاپن و اولگ بولتین از قزاقستان می رود. داوید مودزمانشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز دنیا و قهرمان آسیا از ازبکستان و زولبو ناتساگسورن دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان در گروه هادی قرار دارند.

مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد روز 28 مرداد و رقابت های وزن 125 کیلوگرم روز 29 مردادماه برگزار می گردد. مراسم وزن کشی این مسابقات ساعت 9 تا 10:30 صبح به وقت محلی در روز مسابقات انجام می گردد.

این مسابقات از ساعت 13 تا 17 و 19 تا 21 به وقت محلی در سالن مرکزی جاکارتا روی دو تشک برگزار خواهد شد. اختلاف ساعت تهران با جاکارتا 2 ساعت و 30 دقیقه است به طوری که ساعت 13 به وقت جاکارتا 10:30 به وقت تهران است. رقابت های کشتی بازی های آسیایی نسبت به دوره گذشته در هر رشته آزاد و فرنگی در یک وزن کمتر و در شش وزن المپیکی برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 688

به "بازی های آسیایی 2018، کشتی گیران آزادکار ایران حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، کشتی گیران آزادکار ایران حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید