بهار؛ فصل پرنشاط دکوراسیون

به گزارش وبلاگ واحدی، بهار هم فرصتی برای نو کردن خود و هم بهترین زمان برای تغییر دکوراسیون منزل است. چند ایده جذاب برای بهاری کردن خانه خود را در این مطلب بخوانید.

بهار؛ فصل پرنشاط دکوراسیون

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

با تغییر فصل و آمدن بهار، گل ها شکفته شده و گیاهان می رویند و دنیا را دوباره رنگارنگ تر از گذشته می نمایند .بهتر است این روزها بهار را با الهام از طبیعت زیبا به خانه خود آورید. وقت آن رسیده است تا با ایده هایی برای تغییر دکوراسیون بهاری آشنا شوید. ما را در این مطلب خبرنگاران همراهی کنید.

رنگ های روشن

بهار زمان تولد دوباره و تجدید دکوراسیون داخلی و خارجی منزل است، برخی از رنگ های تیره را که در زمستان بسیار گرم و دنج بوده با رنگ های روشن تر جایگزین و شادابی و روشنی و رنگ های شاد و روشن را به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید.

گل ها و گیاهان طبیعی

برای تغییر دکوراسیون بهاری از گل ها برای طراوت بخشیدن به سطوح و اتاق ها بهره ببرید. گیاهان و گل های طبیعی نمودی از بهار و شادابی است که می توانید آن ها را در گلدان های کوچک روی میزها، لبه پنجره ها و یا کف زمین در گوشه های دنج قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نقش گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون منزل، دکوراسیون رنگارنگ با گیاهان آپارتمانی را مطالعه کنید.

استفاده از پارچه های سبک تر

پارچه های سنگین زمستانه مثل پشم، خز مصنوعی و… را کنار بگذارید و آن ها را با پارچه های سبک در رنگ های روشن و الگوها و طرح های جذاب جایگزین کنید. این امر را می توانید برای روبالشی ها، کوسن، پرده و یا پارچه های رومبلی به کار بندید.

رنگ آمیزی اتاق

از تعطیلات خود برای تغییر دکوراسیون بهاری بهره ببرید و با رنگ های جدید و شاد و یا با استفاده از طرح های رنگارنگ و گل های زیبا دیوارها را نقاشی کنید. این کار تغییر بسیار بی نظیر و چشمگیری در دکوراسیون ایجاد می نماید و پویایی، طرح و رنگ را به فضا می بخشد.

تعویض پرده

در راستای تغییر دکوراسیون بهاری پرده های سنگین خود را با پرده های رنگی و خنک تر جایگزین و نور را بیشتر وارد فضا نموده و فرصتی برای باز کردن پنجره ها و استفاده از هوای خوب بهاری ایجاد کنید. از تورها و در صورت مشرف بودن از زیر پرده ای برای دریافت دید یاری بگیرید. نور علاوه بر شادابی و روح بخشیدن به فضا، افسردگی را کاهش داده وجلوه بیش تری به رنگ ها هدیه می نماید.

به روز رسانی اکسسوری ها

برای اقلام دکوری و اکسسوری ها در فصل بهار می توانید از شومینه که در این فصل غیرقابل استفاده است بهره بگیرید و سعی کنید برخی از لوازم جانبی سنگین خود را (مانند جعبه چوب تیره و شمعدان برنج) با گلدان های شیشه ای، اکسسوری های رنگی، شمع های دکوری و یا سبدهای حصیری جایگزین کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دکوراسیون رنگی رنگی، مهمانی رنگ ها در خانه شما را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 916

به "بهار؛ فصل پرنشاط دکوراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهار؛ فصل پرنشاط دکوراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید