سفر به آمریکا: زیباترین نقاط آمریکا برای دیدن قبل از مرگ

به گزارش وبلاگ واحدی، تصویر بالا برای بسیاری از ما آشنا است؛ مخصوصا اگر کاربر ویندوز باشیم. اما این صخره های شگفت انگیز کجا واقع شده است؟ خبرنگاران را همراهی کنید.

سفر به آمریکا: زیباترین نقاط آمریکا برای دیدن قبل از مرگ

اگر علاقمند به دریافت خدمات قیمت ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر تا کنون با طبیعت آمریکا برخورد نداشته اید، بد نیست بدانید که بعضی از بکرترین و شگفت انگیزترین سرزمین ها، در آن واقع شده است. با حدود بیش از 700 منطقه طبیعی از ساحل شرقی تا ساحل غربی آن، تنوع و گونه های زیستی بسیاری در این کشور واقع شده است؛ از علفزارها و دشت های پوشیده شده با دریاچه های پراکنده گرفته تا بیابان هایی آخرالزمانی و تالاب هایی مملو از پرندگان و صخره های سرخ شگفت انگیز.

هر کدام از این جاذبه های طبیعی خصوصیات منحصربه فرد خود را دارند. آرزوی خیلی از طبیعت دوستان بازدید از همه آنها است. اما از آنجا که خیلی از ما فرصت سر زدن به تک تک آنها را نداریم، اینجا لیستی از بهترین آنها را برای معرفی انتخاب کردیم که هر کسی باید قبل از مرگ آنها را ببیند.

پس به پشتی جایگاه خود تکیه دهید و از تماشای تصاویر پیش رو که تنها بخش کوچکی از زیبایی مناطق نام برده است، لذت ببرید. احتمالا برنامه سفر بعدیتان را یکی از این مقاصد انتخاب کنید.

1- Mark O.Hatfield در اورگان

در جنوب رود کلمبیا از ایالت اورگان آمریکا، منطقه ای بکر را می توان یافت که در سال 2009 میلادی گسترش یافت تا شامل صخره هایی مخملی و سرسبز، دره ها و آبشارهای جورج فیس گردد؛ با چشم اندازهایی نفس گیر از رشته کوه های به هم پیوسته و جنگل ها و چمنزارهای آن و دریاچه هایی که در کوهپایه های آن واقع است. بازدیدنمایندگان می توانند سفری ماجراجویانه را در آن تجربه نمایند. از تجربه ماهیگیری، اسب سواری، کمپینگ، قایق سواری در آب های خروشان گرفته تا کوله گردی و حضور در دل حیات وحش؛ همه و همه در این منطقه محیا است.

2- Marjory Stoneman Douglas در فلوریدا

اینجا حقیقتا بهشت روی زمین است. شاید یکی از معدود نقاطی که شانس تماشای موجودات ساکن حوزه کارائیب در کنار یکدیگر به شما داده می گردد. آب هایی پر از انواع و اقسام ماهی ها، دلفین های پوزه بطری، لاک پشت های دریایی، کوسه ها، گاو دریایی و تمساح، همه و همه در یک منطقه. همچنین انواع پرندگان رنگارنگ در اینجا لانه گزیدند. پرندگانی نظیر فلامینگو، حواصیل، پلیکان، شاهین، مرغابی و لک لک. این ناحیه بخشی از پارک ملی Everglades است و نام گذاری آن به احترام یکی از حامیان سرسخت محیط زیست، به نام وی ثبت شده است.

3- غارهای زیرزمینی کارلزباد در نیومکزیکو

این غار یکی از مقاصد محبوب غارنوردان است که در جهان کم نظیر است. این غارها در واقع متشکل از 118 غار هستند که شامل غار معروف کارلزبالد و همچنین غار 200 کیلومتری لچوگویلا می شوند. بیش از 190 کیلومتر از این غار تا عمق 500 متری زمین، نقشه برداری شده و آن را به گودترین غار آهکی کشور تبدیل نموده است. تعجبی ندارد که این غارها مورد توجه علاقه مندان به خفاش ها نیز باشد. بیش از 17 گونه خفاش نیز در آن زندگی می نماید.

4- Joshua Tree در کالیفرنیا

این منطقه پوشیده از درختان نوک سوزنی با تخته سنگ هایی منحصربه فرد است. اینجا در واقع تقابل دو اکوسیستم نیز هست که به یکدیگر رسیده اند. در پایین بیابان خشک کلرادو و در سمت دیگر بیابان موجاو که عمده درختان جاشوا یا همان برگ سوزنی در آن رشد نموده اند. همچنین آسمان شب آن مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به نجوم است.

5- آب های مرزی کانو در مینه سوتا

اینجا یکی از پربازدیدترین مکان ها در تمام آمریکا است. البته بی دلیل هم نیست. بیش از 1900 کیلومتر راستا قایقرانی، 18 راستا کوهنوردی و حدود 2200 کمپ استراحتی. چه به دنبال سفری اکتشافی باشید، چه دنبال خلوت و تنهایی، همه اش را در اینجا می توانید تجربه کنید. همچنین در زمستان عده ای برای اسکی به این منطقه می آیند. دوستداران نجوم نیز برای رویت پدیده شفق شمالی به این مکان سفر می نمایند.

6- منطقه کوهستانی راکی در کلرادو

کوه های راکی شامل بیش از 500 کیلومتر راستا کوهنوردی برای علاقه مندان به کوهنوردی و طبیعت دوستان است. زمستان ها علاقه مندان به اسکی و ورزش های زمستانی به استقبال آن می آیند. بهار در کوه های راکی برای عکاسی ایده آل است و عکاسان از تمام جهان به اینجا می آیند. بیش از 60 قله آن ارتفاعی بالغ بر 3500 متر دارد.

7- پارک ملی زایون در یوتا

شاهکار طبیعت را می توان در زایون مشاهده کرد. لبه مرتفع فلات ها، صخره های مرتفع و دره هایی با سنگ های ماسه ای و ظاهر جذاب لایه لایه؛ همچنین شکل گیری راستای سبز حول رود ویرجین در دره اوسیس و در دل صحرا. برای کوهنوردان اینجا مکانی الهی است. یادتان باشد گرمای تابستان در آن غیر قابل تحمل می گردد و پاییز فصل بهتری است برای گشت و گذار.

8- دره مرگ در کالیفرنیا

اگرچه این ناحیه به عنوان یکی از گرم ترین و خشک ترین نقاط آمریکا شناخته می گردد؛ حقیقت این است که این نقطه یکی از پاک ترین جوها در کل کره خاکی را به خود اختصاص داده است. بیابان گسترده آن در کنار صخره های سنگی، منظره ای خارق العاده پدید آورده است. در بهار، گیاهان خودروی روییده در جای جای این منطقه، ترکیبی جدید خلق می نماید. دره مرگ همچنین مکانی ایده آل برای رصد آسمان دور دست است.

9- صخره های سرخ پاریا در آریزونا

منظره سنگی بی مانند اینجا از شناخته شده ترین مقصدها برای صخره نوردان در سرتاسر جهان است. صخره هایی درهم تنیده و دره های باریک اینجا، بارها و بارها سوژه عکاسان طبیعت قرار گرفته است. دره The Wave را شاید بتوان معروف ترین آنها دانست. بله، همان دره ای که در ابتدا به آن اشاره کردیم. اگر کاربر ویندوز 10 مایکروسافت باشید، به طور حتم این تصویر را بارها دیده اید.

10- کوه های آتشفشانی در هاوایی

بیش از 200 کیلومتر راستا برای گشت و گذار میان طبیعت هاوایی تعبیه شده است. یکی از آنها، راستا بیابان کائو است که در جنوب غربی منطقه واقع شده است و شامل دهانه های آتشفشانی نیمه فعال است. همچنین چندین کیلومتر آن از خط ساحلی عبور می نماید. در شمال غربی هاوایی نیز می توان به تماشای دهانه های آتشفشانی رفت.

در سرانجام یادآوری می کنیم که اگر از تماشای مناظر بالا لذت بردید، منتظر قسمت دوم مقاله باشید.

منبع: کجارو
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1596

به "سفر به آمریکا: زیباترین نقاط آمریکا برای دیدن قبل از مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: زیباترین نقاط آمریکا برای دیدن قبل از مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید