معرفی بهترین مسیرهای طبیعت گردی در تورنتو

به گزارش وبلاگ واحدی، تورنتو پرجمعیت شهر کانادا است که در اونتاریو قرار گرفته است. این شهر جاذبه های گوناگونی در داخل و حومه اش دارد که بسیاری از آن ها دیدنی های طبیعی می باشند. به همین دلیل، طبیعت گردی در تورنتو یکی از فعالیت های محبوب، هم برای خود کانادایی ها و هم گردشگران است. شما نیز چه به خاطر ورزش کردن، طبیعت گردی می کنید و یا فقط می خواهید که با طبیعت ارتباط برقرار نموده و خود را در زیبایی هایش غرق کنید، می توانید این 10 جهت طبیعت گردی در تورنتو را که خبرنگاران برایتان آماده نموده، به خاطر بسپارید و در سفر به این شهر از آن ها بازدید نمایید.

معرفی بهترین مسیرهای طبیعت گردی در تورنتو

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

پارک استانی مونو کلیفس

Mono Cliffs Provincial Park

این پارک عظیم دارای راستاهای طبیعت گردی مختلفی است که یکی از شناخته ترین آن ها راستا بروس (Bruce Trail) می باشد. پارک مونو کلیفس شامل شگفتی های طبیعی مانند غار، صخره، مرداب و … است. علاوه بر آن راستاهایی نیز برای اسب سواری در این پارک وجود دارد.

راستا بروس کمی سخت است و به خاطر محبوبتش در تابستان شلوغ می باشد، اما آنقدر زیباست و طبیعت خوبی دارد که می توانید هم کل راستا را طبیعت گردی کنید و هم برای حتی یکی دو ساعت به دل طبیعت بروید و از آن لذت ببرید.

راستا جوکرز هیل

Jokers Hill Trail

جوکرز هیل و منطقه حفاظت شده تورنتون بیلز یکی از راستاهای طبیعت گردی در تورنتو است که از راستاهای مختلفی در دسترس است. شما می توانید به این منطقه هم از ورودی خیابان Bathurst بروید و هم از ورودی خلوت تر آن که در Mulock Drive واقع شده است.

پله های نه چندان معروف 99 تایی (99 Steps) توسط ورودی دومی که ذکر شد واقع شده است و با 99 پله ای که دارد، ورزش خوبی برای بالا رفتن از شیب این کوه محسوب می گردد.

راستا اسپنسرز جورج

Spencers Gorge

همیلتون شاید بیشتر برای کارخانه های استیلی که دارد شناخته شده باشد اما افراد کمی هستند که بدانند این منطقه را پایتخت آبشارهای دنیا می نامند. این راستا طبیعت گردی در تورنتو بسیار معروف است زیرا چشم انداز بی نظیری از آبشار وبستر را به شما نشان می دهد. همچنین در این راستا بلندترین آبشارهای همیلتون و آبشار تیو را نیز می بینید.

قله دونداس، یکی از بایدهای این راستا است، آن هم به دلیل دید پانارومیک خوبی که به داندس و همیلتون دارد. این جاذبه را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.

پارک اسکاربرو بلافز

Scarborough Bluffs Park

اگر در تابستان قصد سفر به شهر تورنتو در کانادا را دارید طبیعت گردی در این پارک را از دست ندهید. اسکاربرو بلافز برای گردشگرانی که در تابستان به این منطقه می آیند بسیار محبوب است آن هم به خاطر مناظر بسیار خوبی که از دریاچه اونتاریو و دیواره های صخره ای این منطقه دارد.

این راستا ساده است اما کفش های مناسب طبیعت گردی حتما مورد احتیاج هستند زیرا راستاهای ناهموار و سنگی پیش رویتان است. در پایین این راستا، سواحل شنی بکری در انتظار شما هستند که بعد از یک طبیعت گردی بی نظیر، برای استراحت بسیار دلچسب هستند.

منطقه حفاظت شده لیند شورز

Lynde Shores Conservation Area

منطقه حفاظت شده لیند شورز که بیشتر به خاطر فرصت های دیدن حیات وحش معروف است، راستاهای طبیعت گردی آسانی دارد که بیشتر آن ها پیاده رو دارند که برای همه گردشگران به خصوص معلولینی که با ویلچر به گشت و گذار می پردازند، مناسب است. در جنوبی ترین قسمت این راستا، می توانید به کنار ساحل بکر و خلوتی بروید که در تابستان قوها و پرندگان آبزی آن جا را خانه خودشان می دانند و تماشای آن ها بسیار لذت بخش است.

اگر دوست دارید که به حیات وحش نزدیک تر بشوید، حتما با خودتان ارزن و یا دانه برای پرنده ها بیاورید. سنجاب های دوست داشتنی نیز بسیار دوست دارند که از دستتان غذا بخورند.

منطقه حفاظت شده رتلسنیک پوینت

Rattlesnake Point Conservation Area

اگر می خواهید کمی چاشنی ماجراجویی به طبیعت گردی تان اضافه کنید، هیچ جای دیگری نروید. رتلسنیک پوینت راستاهای بسیار خوبی روی صخره ها دارد و کشف غارهای بی شمار این منطقه، جزو بایدهای آن است. این راستا کمی سخت است و احتیاج به کفش طبیعت گردی با کیفیت دارد.

بهترین زمان دیدن این منطقه در فصل پاییز است که درختان آن رنگارنگ و فوق العاده زیبا می شوند. کوهنوردان نیز می توانند در سه سایت این منطقه، کوهنوردی نمایند.

منطقه حفاظت شده البیون هیلز

Albion Hills Conservation Area

راستاهای این منطقه برخلاف راستا قبلی، آسان و خانوادگی هستند. طبیعت در اینجا مهربان و آرام است و یکی از بهترین مکان ها برای فرار از شهر و شلوغی هایش محسوب می گردد.

اگر به ماهیگیری علاقه دارید بدانید که این فعالیت در این جا آزاد است و اتفاقا یکی از محبوب ترین کارهایی است که هم گردشگران و هم خود مردم محلی در تابستان و اوایل پاییز به خاطرش به منطقه البیون هیلز می آیند.

الورا جرج

Elora Gorge

الورا جورج یک زیبایی طبیعی است که در شهر ارولا مخفی شده است. راستاهای الورا جرج مناظر چشمگیری از اطراف دارند و طبیعت گردان این منطقه را بسیار دوست دارند. راستا آن تقریبا آسان می باشد و برای هر شخصی از کودک تا سالمند قابل طبیعت گردی است و در تمام سال دیدن آن خوب است.

در تابستان در این منطقه می توانید قایق سواری کایاک را جزو برنامه هایتان قرار دهید.

منطقه حفاظت شده بیمر مموریال

Beamer Memorial Conservation Area

این منطقه یکی از بهترین چشم اندازهای اونتاریو را دارد. در پاییز که درختان به رنگ های زیبا در می آیند، این چشم انداز جذاب تر و تماشایی تر می گردد و پرتگاه نیاگارا نیز در روزهای صاف از کیلومترها آنورتر در این منطقه دیده می گردد.

پرنده نگرها می توانند بین اسفند تا اردیبهشت به این منطقه بیایند و از عقاب های سرسفیدی که به خاطر مهاجرت بهاری به اینجا آمده اند، دیدن نمایند.

های پارک

High Park

های پارک بزرگ ترین و معروف ترین پارک های عمومی برای طبیعت گردی در تورنتو می باشد و جایی است که دوست داران طبیعت را همواره به خود جذب می نماید. همچنین راستاهای متنوع این پارک نیز برای همه نوع فردی مناسب است. در داخل پارک یک باغ وحش، باغ های تزیین شده، کافه، زمین های بازی و … را می توانید ببیند. در بهار می توانید درختان گیلاس ژاپنی را در اینجا ببینید که شکوفه زده اند و فضای بی نظیری را به نمایش می گذارند.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 317

به "معرفی بهترین مسیرهای طبیعت گردی در تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی بهترین مسیرهای طبیعت گردی در تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین مسیرهای طبیعت گردی در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید