بهترین اقامتگاه های ساحلی تایلند

به گزارش وبلاگ واحدی، اقامتگاه های ساحلی تایلند

با وجود صدها جزیره گرمسیری زیبا، کمبودی در اقامتگاه های ساحلی تایلند وجود ندارد. هرچند هتل ها در تایلند را می توان در هر محدوده قیمتی پیدا کرد اما بعضی از اقامتگاه های ساحلی تایلند وجود داشته که دارای ویژگی های خاصی می باشند. اکثر سواحل و اقامتگاه های لوکس از این دست را می توان در جزایر پوکت و سامویی مشاهده نمود. بهترین قیمت ها را می توانید در فصل های کم سفرتر برای این جزایر مشاهده کنید. پس با خبرنگاران همراه شوید تا اقامتگاه های ساحلی تایلند و آرامش و ماظر زیبای این منطقه را برایتان تشریح نماییم.

بهترین اقامتگاه های ساحلی تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

هتل ساحلی مای سامویی | Mai Samui Beach Resort & Spa

هتل ساحلی مای سامویی یکی از بهترین اقامتگاه های ساحلی تایلند بوده که در سواحل غربی جزیره کوسامویی واقع شده است. این مجموعه هتل دارای 97 اتاق بوده که از اتاق های لوکس و شیک گرفته تا ویلاهای با استخر اختصاصی را ارائه می نماید. حمام آب گرم این هتل به صورت تخصصی و توسط افراد حرفه ای صورت می گیرد و تمامی این خدمات در محیطی آرامش بخش همراه با مناظر و چشم اندازهای زیبا ارائه می شود.

ویلاهای سیری پانوا پوکت | Sri Panwa Villas Phuket

این ویلاهای لوکس که از جمله بهترین اقامتگاه های ساحلی تایلند می باشد در بالای دریای آندامان در کیپ پانوا (Cape Panwa) و در جنوب شرقی پوکت قرار گرفته است. این هتل لوکی چشم اندازی زیبا از بالای کیپ پانوا و همچنین سواحل خصوصی منحصر به فرد این جزیره را ارائه می نماید. این اقامتگاه ویلاهای یک و دو خوابه و همچنین سوییت های خانوادگی را به مهمانان خود ارائه می نماید. یکی از بهترین امکاناتی که در تمامی ویلاها وجود دارد شامل یک استخر آب گرم خصوصی با منظره ای بی نهایت و همچنین حمام بخار در فضای باز است.

هتل جزیره کویاو | Ko Yao Island Resort

هتل جزیره کویاو در جزیره ای به همین نام در خلیج فانگ انگا (Phang Nga) در نزدیکی پوکت و در جنوب تایلند قرار گرفته است. راستا این جزیره کمی دور بوده اما قابل دسترس می باشد. این هتل که از بهترین اقامتگاه های ساحلی تایلند می باشد با جنگل های بارانی و جزیره های بکر احاطه شده است. این هتل دارای 23 ویلای لوکس بوده که سبک معماری سنتی تایلند طراحی شده اند. تمامی ویلاها رو به چشم اندازهای بی نظیری از ساحل بوده و هر کدام فضای سبز اختصاصی دارند.

ویلاهای لوکس سندالوود | Sandalwood Luxury Villas

ویلاهای لوکس سندالوود نیز که از جمله بهترین اقامتگاه های ساحلی تایلند می باشد در یک تپه در میان باغ های گرراستای در جزیره کوسامویی واقع شده است. این ویلاها ترکیبی بسیار شیک از طراحی سنتی تایلندی و هنر مدرن را با یکدیگر ترکیب نموده اند. هر کدام از 40 ویلایی که در این هتل لوکس وجود دارد دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و همچنین دارای بالکن یا تراس می باشد که از آن می توانید مناظر خیره کننده و چشم اندازی از خلیج سیام (Siam) را مشاهده نمایید.

هتل لایانا | Layana Resort And Spa

یکی از بهترین اقامتگاه های ساحلی تایلند هتل لایانا می باشد که در سواحل غربی کولانتایا (Koh Lanta Yai) در ساحال فرا (Phra-Ae) قرار گرفته است. هتل لایانا تنها در فاصله سه کیلومتری از سواحل شن های سفید واقع شده و در مقابل چشم انداز و مناظر زیبایی از جنگل های بارانی تایلند واقع شده است. این اقامتگاه 50 سوییت که هر کدام از آن ها 4 اتاق دارند را با خدماتی مانند چشم اندازی زیبا، بالکن و شبکه های ماهواره ای چند زبانه ارائه می نماید.

هتل پراسا پوکت | Paresa Resort Phuket

هتل پراسا پوکت یکی از بهترین اقامتگاه های تایلند بوده که در میانی محیطی آرام و لوکس قرار گرفته است. این اقامتگاه در میان سنگ های صخره ای و در میان جنگل های گرراستای واقع شده و چشم اندازی بی نظیر از دریای آبی را ارائه می نماید. تمامی ویلاهای این هتل رو به اقیانوس قرار گرفته و می توانید چشم انداز دریا یا جتگل را برای آن ها انتخاب نمایید. این اقامتگاه لوکی که در جزیره پوکت واقع شده است در نزدیکی بسیاری از جاذبه ها مانند سواحل پاتونگ (Patong) و سواحل کارون (Karon) قرار گرفته است.

هتل بانیان تری سامویی | Banyan Tree Samui

بانیان تری سامویی یکی از بهترین اقامتگاه های ساحلی تایلند بوده که مجموعه ای از ویلاهای خصوصی که هر کدام دارای استخری خصوصی است در اختیار مسافران قرار می دهد. هر کدام از ویلاهای این هتل لوکی که در جزیره کوسامویی قرار گرفته است از طریق عناصر و اجزای محلی تایلند طراحی شده است. این ویلاها دارای پنجره های شیشه ای بزرگ و همچنین درب شیشه ای کشویی است که رو به مناظر دیدنی باز می شوند. مناظر این منطقه شامل صخره ها و سواحل شنی در کنار ساحل لامای (Lamai) جزیره کوسامویی می باشد. رسیدن به این هتل از فرودگاه تنها یک ساعت زمان می برد.

هتل لانگ بیچ چالت | Long Beach Chalet

شاید بتوان گفت که مقرون به صرفه ترین اقامتگاه های ساحلی تایلند در این لیست کلبه های لانگ بیچ می باشند. این کلبه ها در جزیره کولانتا (Ko Lanta) در نزدیکی لانگ بیچ و ساحل کلونگ دائو (Klong Dao) قرار گرفته است. یک کافه در ساحل، سک کافه در کنار استخر و یک کافه در سالن به صورت 24 ساعت باز بوده و خدمات ارائه می کنند. هر کدام از 15 اتاق این هتل لوکس به صورت جداگانه و اختصاصی تزیین شده و هر کدام دارای یک بالکن با منظره ای از باغ ها و جنگل های اطراف است. تمامی اتاق ها دارای اینترنت رایگان و تلویزیون کابلی می باشد.

منبع: www.touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 302

به "بهترین اقامتگاه های ساحلی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اقامتگاه های ساحلی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید