تراکتور چطور جواز صعود قطعی پرسپولیس را صادر کرد؟

به گزارش وبلاگ واحدی، صعود تیم فوتبال پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 قطعی شد.

تراکتور چطور جواز صعود قطعی پرسپولیس را صادر کرد؟

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت چیست از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات با نتیجه یک بر صفر باخت.

با وجود اینکه سرخ پوشان در این بازی باختند با 12 امتیاز صعودش قطعی شد. تراکتور دیگر نماینده ایران در گروه دوم مقابل پاختاکور با نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد تا با 7 امتیاز در رده دوم بایستد. به این ترتیب تراکتور با تساوی شانس 12 امتیازی شدن را از دست داد.

با نگاه به تیم های رده دومی 5 گروه غرب آسیا اگر پرسپولیس در بدترین حالت به الریان ببازد هم به عنوان یکی از سه تیم دوم برتر صعود خواهد نمود. زیرا در گروه دوم به هیچ عنوان تیم دوم بالاتر از 10 امتیاز نخواهد گرفت.

در گروه D النصر عربستان با شکست مقابل نماینده اردن 8 امتیازی ماند و در صورت برد در ملاقات پایانی با السد 11 امتیازی می گردد و به پرسپولیس نمی رسد. در گروه A هم الهلال 7 امتیازی است و در صورت برد هر دو بازی صدرنشین می گردد و تیم دوم این گروه محتمل است بیش از 12 امتیاز گردد. در گروه C یعنی گروه استقلال هم می تواند تیم رده دومی بیشتر از 12 امتیاز کسب کند و به عنوان تیم دوم برتر 3 تیم برتر دومی به مرحله بعد صعود کند.

در نتیجه با این شرایط پرسپولیس در بدترین حالت با وجود باخت مقابل الریان صعودش به عنوان تیم سوم از 3 تیم دوم برتر 5 گروه غرب صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1755

به "تراکتور چطور جواز صعود قطعی پرسپولیس را صادر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور چطور جواز صعود قطعی پرسپولیس را صادر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید