صعود شانگهای SIPG چین با وجود شکست پرگل در ماراتن 120 دقیقه ای

به گزارش وبلاگ واحدی، تیم شانگهای SIPG چین به رغم شکست پرگل برابر گوانگژو اورگراند در ماراتن 120 دقیقه ای راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

صعود شانگهای SIPG چین با وجود شکست پرگل در ماراتن 120 دقیقه ای

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، دومین بازی دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه شنبه) میان تیم های چینی گوانگژو اورگراند و شانگهای SIPG برگزار گردید که با صعود تیم میهمان سرانجام یافت.

تیم گوانگژو اورگراند که در بازی رفت با نتیجه 4 بر صفر شکست را برابر شانگهای SIPG پذیرا شده بود در سرانجام 90 دقیقه وقت قانونی بازی امروز پیروزی 4 بر صفر را خلق کرد تا تکلیف تیم صعودکننده در وقت های اضافی معین گردد. در این بخش نیز هر دو تیم گوانگرژ اورگراند و شانگهای SIPG یک بار گلزنی کردند تا نتیجه بازی به 5 بر یک تغییر یابد و ضربه های پنالتی معین کننده تیم صعودکننده شد.

در ضربات پنالتی نیز تیم شانگهای SIPG با نتیجه 5 بر 4 از سد حریفش گذشت تا جواز صعود را دریافت کند. شانگهای SIPG چین پس از الهلال عربستان دومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست که به مصاف برنده نبرد تیم های ژاپنی اوراوارد و کاوازاکی خواهد رفت.

امشب در همین چارچوب تیم پرسپولیس ایران در امارات رودرروی الاهلی عربستان قرار می گیرد. بازی رفت این دو تیم با تساوی 2 - 2 انتها یافت و تیم برنده تقابل آنها با الهلال عربستان روبرو می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 359

به "صعود شانگهای SIPG چین با وجود شکست پرگل در ماراتن 120 دقیقه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود شانگهای SIPG چین با وجود شکست پرگل در ماراتن 120 دقیقه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید