تهدید شهرداری ورامین به کناره گیری از رقابت های لیگ برتر والیبال

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال شهرداری ارومیه یکی از تیم هایی بود که در ابتدای سال جاری به جذب بازیکنان مدنظر خود پرداخت تا شروعی پرقدرت در رقابت های لیگ برتر داشته باشد اما در ادامه اتفاقاتی رخ داد و برخی از بازیکنان این تیم با پیشنهادات بهتر به تیم شهرداری ارومیه ملحق شدند.

تهدید شهرداری ورامین به کناره گیری از رقابت های لیگ برتر والیبال

رئیس هیئت والیبال شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به جدایی فرهاد سال افزون از این تیم گفت: تمام حرف هایم را به داورزنی رئیس فدراسیون والیبال زده ام. اگر قرار باشد کمیته رویدادها و مسابقات همانند موضوع مرتضی شریفی با تیم شهرداری ارومیه برخورد کند، قطعاً تیم والیبال شهرداری ورامین پرافتخارترین تیم 10 سال اخیر والیبال ایران از رقابت ها کناره گیری خواهد کرد.

احسن الله شیرکوند تأکید کرد: نمی دانم چه قدرتی پشت این تیم است و چرا تا این اندازه با این تیم مدارا می شود. قراردادهایمان در هیئت با حضور خودم مُهر شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان محروم خواهند شد یا خیر، گفت: به دنبال محروم کردن کسی نیستیم. می خواهیم تیم مان را حفظ کنیم اما ما را به نقطه ای رسانده اند که دیگر خسته شده ایم و می خواهیم همه چیز را رها کنیم.

رئیس هیئت والیبال شهرداری ورامین اظهارداشت: برای سال افزون، کشاورزی و مصطفی وند قراردادها از طریق سامانه فدراسیون تهیه و ثبت شد و دیگر نمی دانیم باید چه کاری انجام دهیم که مورد پذیرش باشد. جدا از بحث قراردادهای رسمی، پس اعتبار حرف انسان ها چه می شود. آیا حرف و انسانیت دیگر ارزشی ندارد؟

وی در پاسخ به این سوال که محمدکاظم سرمربی تیم نیز در مصاحبه ای مدعی شده که قراردادها رسمی نبوده، گفت: محمدکاظم نظر خودش را داده اما ما برای این سه بازیکن قراردادهای فدراسیون را به ثبت رسانده ایم و برای سایر بازیکنان نیز از همان برگه های قدیمی استفاده کرده ایم و به ثبت هیئت ورامین رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1800

به "تهدید شهرداری ورامین به کناره گیری از رقابت های لیگ برتر والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید شهرداری ورامین به کناره گیری از رقابت های لیگ برتر والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید