حضور نت های مسی یک رویا در المپیای یونان

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم، مستند بلند نت های مسی یک رویا به تهیه کنندگی مرتضی شعبانی و کارگردانی رضا فرهمند، پس از حضور در جشنواره های لوکارنو، آسیا پاسیفیک، جایزه بزرگ هارل آمریکا و DMZ کره جنوبی در جدیدترین حضور خود به بیست ودومین جشنواره بین المللی فیلم های المپیا برای بچه ها و نوجوانان در یونان می رود.

حضور نت های مسی یک رویا در المپیای یونان

این جشنواره از سال 1997 فعالیت خود را شروع نموده و اهداف اصلی برگزاری آن، اطلاع رسانی به مخاطبان یونان در خصوص تولیدات فعلی فیلم برای بچه ها و نوجوانان، یاری به توسعه برنامه های سمعی و بصری برای بچه ها و نوجوانان در یونان و ترغیب به ساخت فیلم و توسعه فیلم برای بچه ها و نوجوانان، است.

مستند نت های مسی یک رویا درباره مَلّوک، پسری 10 ساله است که با دوستانش سیم های مسی خانه های ویران شده در جنگ را برای گذران زندگی جمع می نمایند و می فروشند اما شوق رسیدن به آرزویی بچه هاه، گرمای امید را در دل آنها زنده می نماید و به خرابه ها و ویرانه ها رنگ و شادی می بخشد.

پخش بین المللی این فیلم با ArtHouse Cinematheque در کانادا با مدیریت مرجان علیزاده است.

بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم های المپیا برای بچه ها و نوجوانان که از 30 نوامبر تا 7 دسامبر 2019 (9 تا 16 آذر) در پیرگوس و آمالیادا در یونان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 752

به "حضور نت های مسی یک رویا در المپیای یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نت های مسی یک رویا در المپیای یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید