خلاصه بازی چلسی 2 ، 1 پالمیراس؛ قهرمانی با یاری VAR

به گزارش وبلاگ واحدی، فینال جام جهانی باشگاه های 2021 در استادیوم محمد بن زاید شهر ابوظبی امارات برگزار گردید که در آن چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و پالمیراس قهرمان کوپا لیبرتادورس به مصاف هم رفتند و آبی ها با رجحان 2-1 در 120 دقیقه به جام قهرمانی رسیدند.

خلاصه بازی چلسی 2 ، 1 پالمیراس؛ قهرمانی با یاری VAR

نیمه نخست چلسی تیم برتر بود، اما از رجحان اش سودی نبرد. اما انتها دقیقه 55 ارسال هادسون اودوی را لوکاکو با ضربه سری تماشایی به گوشه دروازه رقیب برزیلی فرستاد. با این حال پالمیراس خیلی زود با گل وِیگا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 64 کار را به تساوی کشاند. این پنالتی پس از برخورد توپ به دست سیلوا با یاری VAR به دست آمد. کوشش های چلسی برای زدن گل دوم در 90 دقیقه و نرسیدن به وقت های اضافه هم ثمری نداشت و وقت های معمول بازی با تساوی 1-1 به سرانجام رسید.

طبق انتظار در وقت های اضافه هم این چلسی بود که سراسر حمله شد تا به گل قهرمانی دست پیدا کند، اما دفاع پالمیراس فشرده تر هم شد و کمتر موقعیتی به آبی ها دادند. دقیقه 117 انتها چلسی به خواسته اش رسید. ضربه آسپیلیکوئتا به دست لوآن برخورد کرد و داور با یاری VAR برای چلسی هم پنالتی گرفت. هاورتس این پنالتی را تبدیل به گل رجحان چلسی کرد.

گل ستاره آلمانی باعث شد تا چلسی برای نخستین مرتبه قهرمان جام جهانی باشگاه ها گردد و توماس توخل هم به سومین جامش با آبی های لندن برسد. نکته جالب این که هر سه جام (لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه ها) بین المللی بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2165

به "خلاصه بازی چلسی 2 ، 1 پالمیراس؛ قهرمانی با یاری VAR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی چلسی 2 ، 1 پالمیراس؛ قهرمانی با یاری VAR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید