نمونه طراحی باغ ویلا: درخشش هنرمندان باغملک در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران/خوزستان هنرمندان تئاتر شهرستان باغملک که در بخش آئینی و نمایشنامه نویسی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان شرکت نموده بودند پیروز به کسب دو جایزه از این جشنواره شدند.

نمونه طراحی باغ ویلا: درخشش هنرمندان باغملک در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

جهت دریافت خدمات نمونه طراحی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

گروه تئاتر منگشت شهرستان باغملک که با نمایش خیابانی خرس بازی به روایت کُمین و جِرین در بخش آئینی و امیر امیری با نمایشنامه ارتباط چشمی با مادر در بخش نمایشنامه نویسی در پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان شرکت نموده بودند پیروز به کسب 2 جایزه از این جشنواره شدند.

به گزارش خبرنگاران، با اعلام آرا هیات داوران پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان هنرمندان تئاتر شهرستان باغملک پیروز به کسب 2 جایزه از این دوره از جشنواره شدند که به توضیح زیر اعلام شد:

کسب رتبه اول و تندیس جشنواره در بخش تحقیق و پژوهش (نویسندگی) برای مجتبی مقدم نویسنده نمایش خیابانی خرس بازی به روایت کُمین و جِرین به کارگردانی محمدرضا صفاران از گروه تئاتر منگشت باغملک.

کسب لوح تقدیر در بخش نمایشنامه نویسی برای امیر امیری برای نمایشنامه ارتباط چشمی با مادر از شهرستان باغملک.

نمایش خیابانی خرس بازی به روایت کُمین و جِرین در بخش های زیر کاندیدای دریافت جایزه شد: محمدرضا صفاران برای طراحی فضا و صحنه، محمد برفی نژاد و امیررضا برفی نژاد در بخش موسیقی.

پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از پنج تا 10 آبان 1400 در شهرستان مریوان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1985

به "نمونه طراحی باغ ویلا: درخشش هنرمندان باغملک در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه طراحی باغ ویلا: درخشش هنرمندان باغملک در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید