راه اندازی نسخه IOS سامانه هواداری استقلال و پرسپولیس در اوانو

به گزارش وبلاگ واحدی، دارندگان گوشی های IOS نیز از این پس می توانند در سامانه هواداری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در اپلیکیشن اوانو عضو شوند.

راه اندازی نسخه IOS سامانه هواداری استقلال و پرسپولیس در اوانو

به گزارش انتخاب به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، اخیرا سامانه هواداری تیم های استقلال و پرسپولیس در اپلیکیشن اوانو راه اندازی شده و طرفداران این دو تیم می توانند با عضویت در این سامانه و انجام تراکنش، بدون پرداخت هزینه اضافه از تیم محبوب خود حمایت نمایند.

طی روزهای اخیر و به منظور بهبود خدمات ارائه شده در این سرویس به طرفداران، نسخه IOS سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو در دسترس قرار گرفته و دارندگان تلفن های هوشمند دارای سیستم عامل IOS می توانند از فروشگاه های برنامه های ایرانی IOS ارائه دهنده خدمات به آنها، نسخه تازه اپلیکیشن اوانو را نصب و عضو سامانه هواداری شوند.

لازم به ذکر است خدمات اپلیکیشن اوانو که محصول شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند است در سه حوزه اپراتوری، مالی و خرید آنلاین طراحی شده و کاربران می توانند با عضویت در سامانه هواداری، با انجام هر تراکنش و بدون پرداخت هزینه مازاد بر تراکنش از تیم محبوب خود حمایت نمایند.

بعلاوه طرفداران می توانند علاوه بر حمایت مالی از تیم محبوب خود از خدمات متعددی که اوانو برای طرفداران در نظر گرفته نیز استفاده نمایند. به طور مثال طرفداران می توانند از شرایط بازی های تیم به طور کامل آگاه شوند، به بازیکنان تیم امتیاز بدهند و بازیکن برتر تیم بعد از هر بازی را انتخاب نمایند. علاوه بر این طرفداران می توانند در اوانو سیم کارت هواداری دریافت نمایند و به زودی از بسیاری خدمات دیگر که مختص طرفداران است بهره مند شوند.

سرویس هواداری اوانو در حال حاضر تنها برای تیم های پرسپولیس و استقلال فعال است و به زودی این سرویس برای طرفداران سایر باشگاه ها فعال می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2313

به "راه اندازی نسخه IOS سامانه هواداری استقلال و پرسپولیس در اوانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی نسخه IOS سامانه هواداری استقلال و پرسپولیس در اوانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید