ساخت بزرگ ترین پل ارتباطی بین عمان و ایران

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: آنالیز دلایل سقوط جت فالکن 20، فراخوان بین المللی ارزیابی کیفی برقی سازی خطوط را ه آهن، آسیب بخش مسافری ریلی کشور و ساخت بزرگ ترین پل ارتباطی بین عمان و ایران از جمله اخبار هفته سو اسفند در حوزه حمل ونقل بود.

ساخت بزرگ ترین پل ارتباطی بین عمان و ایران

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرنگاران، در نخستین روز هفته عضو کمیسیون عمران مجلس از آنالیز دلایل سقوط جت فالکن 20 سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع داد. مدیرعامل منطقه آزاد ارس نیز در این روز با اشاره به سرمایه گذاری 8500 میلیارد ریالی در این منطقه، گفت: هیچ تخلف اقتصادی در منطقه آزاد ارس نداشته ایم.

مدیر طرح برق سازی خطوط راه آهن با اعلام فراخوان بین المللی ارزیابی کیفی برقی سازی خطوط را ه آهن گفت: طرح فاینانس راه آهن برقی تهران-مشهد در حال نهایی شدن است که پس از آن پیمانکار پروژه به وسیله لیست کوتاه انتخاب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در این هفته از آسیب بخش مسافری ریلی کشور به دلیل انتقال شتابزده این شرکت به تامین اجتماعی اطلاع داد و گفت: به دلیل ناهماهنگی های به وجود آمده توسعه این بخش حمل ونقل ریلی متوقف شد.

موسوی نژاد همچنین داشتن سیستم فروش مستقل حق قانونی شرکت ها دانست و گفت: نظر وزارت راه و راه آهن این است که این سیستم توسط یک سیستم یکپارچه قابل مدیریت باشد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس نیز از برگزار نشدن جلسه رئیس مجلس با وزیر راه و شهرسازی درباره آزادراه تهران-شمال اطلاع داد.

خبر دیگر نیز مربوط به ساخت بزرگ ترین پل ارتباطی بین عمان و ایران بود. مقامات سلطان نشین عمان اعلام کردند: به زودی توافق برای احداث بزرگ ترین پل ارتباطی خلیج فارس بین سلطان نشین عمان و جمهوری اسلامی ایران در تنگه هرمز امضا خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 333

به "ساخت بزرگ ترین پل ارتباطی بین عمان و ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بزرگ ترین پل ارتباطی بین عمان و ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید