سرقت برج مراقبت پایگاه نظامی آمریکا در کویت

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، رسانه های کویتی از حادثه سرقت برج مراقبت از پایگاه نظامی امریکا در کویت خبر داده و تأکید نموده اند که تحقیقات امنیتی برای آنالیز این حادثه شروع شده است.

سرقت برج مراقبت پایگاه نظامی آمریکا در کویت

منابع امنیتی به روزنامه الرای کویت اعلام کردند که تحقیقات امنیتی گسترده برای یافتن سارقان برج مراقب پایگاه نظامی ارتش آمریکا در منطقه الادیرع در جریان است.

این منابع افزودند: افسران ارتش آمریکا از سرقت یک برج مراقبت به طول 13 متر از پایگاه نظامی خود در منطقه الادیرع خبر دادند. این موضوع یعنی سرقت، صبح روز سه شنبه و پس از بازدید افسران ارتش آمریکا از این پایگاه تعیین شد و آنها متوجه شدند که این برج نیست و پرونده ای در این باره تشکیل شده و عوامل امنیتی تحقیقات گسترده را برای شناسایی سارقان آغاز نموده اند.

منابع مذکور اعلام کردند که این سرقت پس از انتها رزمایش نظامی روز پنجشنبه گذشته که نیروهای کویتی و عربستانی و آمریکایی در آن مشارکت کردند، اتفاق افتاده است. سارقان با استفاده از نبود دوربین های مداربسته در اطراف این پایگاه در منطقه الادیرع کویت، یک برج مراقبت 13 متری را به سرقت برده اند.

این منابع گفته اند که این برج به همراه مجموعه ای از تجهیزات نظامی اخیراً به دلیل مانور مشترک نظامی کویت و عربستان و امریکا، به این بخش از پایگاه منتقل شده بود که فاقد دوربین های مداربسته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2054

به "سرقت برج مراقبت پایگاه نظامی آمریکا در کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت برج مراقبت پایگاه نظامی آمریکا در کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید