عکس ، ساعت هوشمند گوگل روی رقبا را کم می نماید؟

به گزارش وبلاگ واحدی، اپل و سامسونگ سالانه ساعت های هوشمند خود را عرضه می نمایند، در حالی که گوگل تمایل دارد در یک چرخه دو ساله به روز گردد؛ به گفته یک منبع معتبر اما، گوگل یک چرخه عرضه سالانه در پیکسل واچ را شروع خواهد نمود.

عکس ، ساعت هوشمند گوگل روی رقبا را کم می نماید؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، می توانیم انتظار یک پیکسل واچ نو را داشته باشیم که احتمالاً پیکسل واچ 2 در کنار گوگل پیکسل 8 و 8 پرو در اواخر سال جاری نامیده می گردد. بنابر برنامه های قبلی گوگل در رونمایی از پرچمداران خود، پیکسل 8 و 8 پرو باید در ماه اکتبر عرضه شوند.

ما هنوز هیچ جزئیاتی در خصوص Pixel Watch 2 نداریم. با این حال، بعضی برآورد ها نشان می دهند که بعید به نظر می رسد که طراحی کلی به شدت تغییر کند، فقط به جای آن، به طور بالقوه و امیدواریم با نمایشگر بزرگ تر و حاشیه های کوچک تر، اصلاح گردد. شاید طراحی مشابه نیز به این معنی باشد که مکانیسم اتصال بند ساعت ثابت می ماند و به کاربران امکان می دهد نوارهای ساعت پیکسل فعلی را حفظ نمایند.

از نظر قطعات داخلی، ممکن است شاهد نمایان شدن اسنپدراگون W5+ با فرآیند فراوری 4 نانومتری باشیم و امیدواریم که پیکسل واچ بعدی با یک بار شارژ بیشتر دوام بیاورد. ما بعلاوه دوست داریم میزان های مختلف ساعت را ببینیم، اما هنوز هیچ نشانه ای از آن وجود ندارد.

گوگل رویداد Google I/O را برای 10 مه تنظیم نموده است، جایی که احتمالاً Google Pixel 7a و Pixel Fold در آن معرفی خواهند شد. گوگل بعلاوه می تواند چند تیزر و اطلاعات اضافی را در دستگاه های دیگری مانند Pixel Watch 2 ارائه کند. امیدواریم با نزدیک تر شدن به تاریخ انتشار احتمالی اکتبر، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

منبع: GSMARENA

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2376

به "عکس ، ساعت هوشمند گوگل روی رقبا را کم می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، ساعت هوشمند گوگل روی رقبا را کم می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید