فرصت طلایی سپاهان برای رسیدن به صدر، تقابل انتهای جدولی ها در بوشهر

به گزارش وبلاگ واحدی، ملاقات های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز های آدینه و شنبه برگزار می شوند.

فرصت طلایی سپاهان برای رسیدن به صدر، تقابل انتهای جدولی ها در بوشهر

به گزارش ، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران روزهای آدینه و شنبه با برگزاری هشت ملاقات پیگیری می گردد و در حساس ترین بازی های این هفته تیم فوتبال پرسپولیس تهران به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می رود و استقلال هم میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است.

پارس جنوبی جم - گل گهر سیرجان/ آدینه ساعت 14:45/ استادیوم تختی جم

تیم فوتبال پارس جنوبی جم هفته گذشته برابر تیم فوتبال ذوب آهن با نتیجه یک بر صفر باخت و با 14 امتیاز در صندلی سیزدهم قرار گفت. تیم پارس جنوبی جم در شرایط بحرانی نهاده شده است.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته در خانه برابر نارنجی پوشان سایپا متوقف شد و با 11 امتیاز در صندلی پانزدهم نهاده شد. تیم گل گهر سیرجان همانند پارس جنوبی جم شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و به 3 امتیاز بازی روز آدینه احتیاج مبرم دارد.

پیکان - شاهین شهرداری بوشهر/آدینه ساعت 15 / استادیوم شهدای قدس

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم نساجی مازندران با نتیجه یک بر صفر باخت و با 13 امتیاز در صندلی چهاردهم جدول نهاده شد. شاگردان فرکی قصد دارند از میزبانی خود برابر تیم شاهین بوشهر استفاده نمایند و با پیروزی در این بازی از انتهای جدول جدا شوند.

شیعی مدیرعامل و گرشاسبی رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان هفته قبل استعفا کردند و هنوز مسئولان این باشگاه درباره استعفای این 2 نفر تصمیم نگرفته اند..

تیم فوتبال شاهین بوشهر هفته قبل در خانه برابر تیم شهر خودرو با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. این تیم با 7 امتیاز در انتهای جدول نهاده شده است.

تیم شاهین بوشهر در شرایط بحرانی نهاده شده است. این تیم بوشهری در صورت پیروزی برابر تیم پیکان صندلیش در جدول رده بندی تغییر نمی کند، اما بازیکنان این تیم برای اعاده حیثیت به مصاف خودروسازان می فرایند.

تراکتور - ذوب آهن/ آدینه ساعت 15:15/ استادیوم یادگار امام (ره) تبریز

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته در یک بازی جنجالی برابر تیم پرسپولیس باخت و با 30 امتیاز در صندلی سوم نهاده شد. این تیم تبریزی میخواهد با حمایت طرفداران پرشور خود از سد تیم ذوب آهن عبور کند تا همچنان در کورس مدعیان قهرمانی باقی بماند.

البته 4 بازیکن تراکتور از جمله خانزاده، تیکدری، مهری و اسدی به علت 4 اخطاره شدن در ملاقات با پرسپولیس نمی توانند تیم خود را در بازی روز آدینه همراهی نمایند. علاوه بر این ساکت الهامی هم به دلیل اخراج در بازی قبل نمی تواند روی نیمکت فنی تیمش برابر ذوب آهن بنشیند.

با محرومیت خانزاده و اسدی، جفرسون بوری تنها گزینه کادر فنی تراکتور برای خط دفاعی این تیم تبریزی است. تراکتوری ها در خط حمله هم با مشکلاتی روبرو هستند.

تیم فوتبال ذوب آهن نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال را زیر نظر سرمربی جدید خود با پیروزی برابر تیم پارس جنوبی جم خوب آغاز کرد و با 18 امتیاز در صندلی یازدهم جدول نهاده شد.

تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن تا به امروز 23 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که 8 پیروزی سهم تراکتور، 7 پیروزی سهم ذوبی ها بوده و 8 بازی این 2 تیم هم با نتیجه تساوی به خاتمه رسیده است.

نساجی مازندران - سایپا/ آدینه ساعت 15:30/ استادیوم شهید وطنی قائمشهر

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته در بازی خارج از خانه پیروزی ارزشمندی را برابر تیم پیکان به دست آورد و با 19 امتیاز در صندلی دهم نهاده شد. تیم نساجی مازندران می تواند با فزونی برابر نارنجی پوشان سایپا فرایند رو به رشد خود را ادامه بدهد.

سایپا هفته گذشته برابر تیم انتهای جدولی گل گهر سیرجان با تساوی یک - یک متوقف شد و با کسب 15 امتیاز در رتبه دوازدهم نهاده شد. شاگردان صادقی قصد دارند با دست پر باز گردند، اما کار سختی در استادیوم شهید وطنی دارند.

سپاهان - فولاد/ آدینه ساعت 17/ استادیوم نقش دنیا

زردپوشان اصفهانی هفته گذشته مقابل تیم ماشین سازی تبریز با نتیجه تساوی متوقف شدند. با این نتیجه فاصله سپاهان با صدر جدول به 5 امتیاز رسید. این روز ها باشگاه سپاهان درگیر مسائل حاشیه ای است. امیرقلعه نویی سرمربی این تیم یکی از گزینه های راهنمایی تیم ملی فوتبال است و سپاهانی ها دوست ندارند که سرمربی پیروز خود را از دست بدهند.

با وجود مخالفت باشگاه سپاهان با جدایی قلعه نویی همچنان این مربی مدنظر مسئولان فدراسیون فوتبال برای راهنمایی تیم ملی فوتبال است و تکلیف قلعه نویی در جلسه هفته آینده سپاهانی ها معین می گردد.

تیم فوتبال فولاد با کسب 24 امتیاز در رتبه هشتم جدول نهاده شده است. این تیم خوزستانی میخواهد که دست پر اصفهان را ترک کند، اما کار سختی در نصف دنیا دارد. فولادی ها در هفته هفدهم باید به مصاف تیم استقلال می رفتند که این بازی به علت حضور استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

جواد نکونام سرمربی فولاد زمانی که بازیکن تیم ملی بود با امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی همکاری دشته است و جدال استاد و شاگرد در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس/ شنبه ساعت 15

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با وجود اینکه هفته گذشته برابر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نتیجه را واگذار کرد، اما همچنان با 30 امتیاز در صندلی چهارم جدول نهاده شده است.

شاگردان اسکوچیچ قصد دارند با حمایت طرفداران آبادانی از سد پرسپولیس صدرنشین عبور نمایند، اما کار سختی برابر حریف قدرتمند خود دارند.

اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از بازی برابر تیم نفت مسجد سلیمان استعفا کرد. البته مسئولان صنعت نفت آبادان کوشش می نمایند که مانع جدایی اسکوچیچ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت فنی اش توانست 3 امتیاز شیرین در بازی جنجالی برابر تراکتور به دست آورد و با کسب 37 امتیاز صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کند.

با وجود اینکه مجوز بازی آنتونی استوکس مهاجم جدید باشگاه پرسپولیس صادر شده است، اما این بازیکن به علت اینکه آمادگی کامل بدنی ندارد قادر به همراهی سرخپوشان پایتخت در بازی با صنعت نفت آبادان نیست.

شهرخودرو - ماشین سازی تبریز/ شنبه ساعت 15:15

تیم فوتبال شهر خودرو در بازی با تیم انتهای جدولی شاهین شهرداری بوشهر به تساوی بدون گل دست یافت و با 29 امتیاز در صندلی ششم نهاده شد. این تیم مشهدی در 2 بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به فزونی رسید و به مرحله گروهی این رقابت ها صعود کرد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز هفته گذشته با نتیجه بدون گل برابر تیم سپاهان متوقف شد و با 23 امتیاز در صندلی نهم جدول نهاده شد. شاگردان شیخ لاری قصد دارند که با پیروزی برابر تیم شهرخودرو دست پر به تبریز باز گردند، اما کار سختی برابر حریف قدرتمند خود دارند.

استقلال - نفت مسجد سلیمان/ روزشنبه ساعت 17

بازیکنان تیم فوتبال استقلال با راهنمایی فرهاد مجیدی در 2 بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم های الکویت و الریان قطر به فزونی دست یافتند و به مرحله گروهی این رقابت ها صعود کردند.

شاگردان مجیدی قصد دارند با حمایت طرفداران خود از سد تیم نفت مسجد سلیمان عبور نمایند تا همچنان در کورس مدعیان قهرمانی باقی بمانند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته در دربی جنوبی ها پیروزی ارزشمندی را برابر تیم صنعت نفت آبادان به دست آورد و با 26 امتیاز در صندلی هفتم جدول نهاده شد.

جدال فرهاد مجیدی و مهدی تارتار بازیکنان اسبق استقلال و پرسپولیس در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

غلامی، یزدانی و اسماعیلی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم فوتبال استقلال در بازی با تیم نفت مسجد سلیمان نیستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 887

به "فرصت طلایی سپاهان برای رسیدن به صدر، تقابل انتهای جدولی ها در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت طلایی سپاهان برای رسیدن به صدر، تقابل انتهای جدولی ها در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید