فیلم زندگی فروغ فرخزاد مجوز گرفت؛ بازیگر نقش فروغ کیست؟

به گزارش وبلاگ واحدی، پروانه نمایش فیلم های رگ های آبی به تهیه کنندگی و کارگردانی جهانگیر کوثری، رویای کاغذی به تهیه کنندگی و کارگردانی علی عطشانی و نبودن به کارگردانی و تهیه کنندگی علی مصفا 23 مهرماه صادر شد و تا 24 مهرماه سال 1403 اعتبار دارد.

فیلم زندگی فروغ فرخزاد مجوز گرفت؛ بازیگر نقش فروغ کیست؟

به گزارش ایرنا، رگ های آبی به تهیه کنندگی و کارگردانی جهانگیر کوثری به زندگی فروغ فرخزاد می پردازد. باران کوثری و ستاره پسیانی ازجمله بازیگران این فیلم هستند.

باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد در فلاش بک های فیلم به ایفای نقش می پردازد.

این فیلم اولین تجربه کارگردانی جهانگیر کوثری است که در کارنامه خود تهیه کنندگی آثاری چون همانند زیر پوست شهر، خون بازی، اشباح، سوت سرانجام، فراری، به آهستگی، نسل جادویی، نرگس، یک شب، دختران خورشید را دارد.

فیلم بعدی که پروانه نمایش دریافت نموده رویای کاغذی به کارگردانی علی عطشانی است. فیلمنامه رویای کاغذی را جابر قاسمعلی براساس ایده ای از علی عطشانی نوشته است و کامران تفتی، مینا وحید، زینب (نگار) ملاکی و امیرحسین رضازاده نقش های اصلی این فیلم را ایفا نموده اند، بعلاوه مجید مهین دوست و آیه قبادیان از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

سومین فیلم علی مصفا با نام نبودن (absence) درباره پسری است که بعد از 50 سال برای نوشتن بیوگرافی از زندگی پدرش به پراگ سفر می نماید تا درباره گذشته پدرش در زمان جمهوری سوسیالیستی چکسلواکی اطلاعاتی به دست بیاورد. تنها رابط او با گذشته پدر چند عکس است که از او به یادگار مانده است. بازیگران فیلم جز مصفا و لیلا حاتمی، غیرایرانی هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2289

به "فیلم زندگی فروغ فرخزاد مجوز گرفت؛ بازیگر نقش فروغ کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم زندگی فروغ فرخزاد مجوز گرفت؛ بازیگر نقش فروغ کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید