محمدرضا گرایی یک گام دیگر به مدال طلا نزدیک شد

به گزارش وبلاگ واحدی، محمد رضا گرایی به ملاقات فینال وزن 67 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا رسید.

محمدرضا گرایی یک گام دیگر به مدال طلا نزدیک شد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا امروز (شنبه) در شهر اسلو نروژ پیگیری می گردد که نمایندگان اوزان 63، 67 و 87 کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس محمد رضا گرایی قهرمان المپیک توکیو در ملاقات نیمه نهایی وزن 67 کیلوگرم مقابل راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر 23 سال دنیا از گرجستان با نتیجه 7 بر 6 به رجحان رسید و فینالیست شد.

گرایی برای رسیدن به ملاقات نیمه نهایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که 6 بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر حسرت جعفراف از آذربایجان را از پیش رو برداشت به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در انتها ملاقات های مقدماتی 3 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در اوزان 97 و 130 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافتند که برای کسب مدال طلا امشب مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت.

ملاقات های چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا روز های 15 و 16 مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار گردید و در انتها محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. محمدرضا مختاری در وزن 72 کیلوگرم هم به اسم پنجم رسید.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1972

به "محمدرضا گرایی یک گام دیگر به مدال طلا نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا گرایی یک گام دیگر به مدال طلا نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید