مقاله: بازار آخر هفته پوکت

به گزارش وبلاگ واحدی، در بخش دیگر این بازار در تور تایلند می توانید کالاهایی مانند عروسک های پولیشی، گوشی، انواع لوازم الکترونیکی، سی دی و دی وی دی، کیف و کفش، زیورآلات، ساعت و لباس و هرچیزی جز سینک آشپزخانه به فروش می رسد. در سمت راست ورودی، بخش غرفه های غذا قرار دارد. در این بخش انواع غذاهای محلی تایلندی، سوسیس و مرغ بریان و میوه های عجیب و غریب استوایی را پیدا خواهید کرد.

مقاله: بازار آخر هفته پوکت

این بازار به دو قسمت روباز و سرپوشیده تقسیم شده و در بخش سرپوشیده بازار، اشیای دست دوم، تی شرت و شلوار جین، عتیقه جات، سوغاتی، اشیای چوبی منبت کاری شده به فروش می رسد.

بازار آخر هفته پوکت که اهالی آن را با نام بازار ناکا (Naka) می شناسند، در Chao Fa West Road قرار گرفته است. گشت وگذار در این بازار و چشیدن طعم غذاهای خیابانی تجربه جالبی در تور پوکت خواهد بود اما شاید برای خرید چندان مناسب نباشد. چون بیشتر کالاهای این بازار را اجناس دست دوم، وسایل دزدی، اشیای عتیقه و حیوانات خانگی تشکیل می دهد. تعداد زیادی غرفه فروش غذای خیابانی در این بازار وجود دارد. در واقع بازدید از این بازار زمانی که قصد خرید نداشته باشید، بهتر است.

این بازار به اندازه بازارهای محلی بانکوک بزرگ نمی باشد اما به اندازه ای هست که بتوانید ساعتی را در آن بگذرانید. فروشندگان از حوالی ساعت 4 فعالیت خود را شروع می کنند و ساعت 9 شب غرفه ها بسته می شوند. بهتر است که برای بازدید از این بازار در ساعات اولیه اقدام نمایید. چون هم جمعیت کم بوده و هم اگر ماشین داشته باشید، با مشکل پارکینگ مواجه نخواهید شد.

منبع مقاله: بازار آخر هفته پوکت

انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2077

به "مقاله: بازار آخر هفته پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازار آخر هفته پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید