مقاوم سازی بیش از 16 هزار واحد مسکونی در فارس

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: در سال گذشته تعداد 16 هزار و 800 واحد مسکونی در سطح استان توسط بنیاد مسکن مقاوم سازی شده که در مجموع 250 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار هم استانی ها قرار گرفته است.

مقاوم سازی بیش از 16 هزار واحد مسکونی در فارس

جهت دریافت خدمات آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از شیراز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سروستان، سلیمان کرمی در جلسه تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم بنیاد مسکن این شهرستان با اشاره به اینکه در طول مدتی که بخش سروستان زیر نظر مرکز استان قرار داشته به این بخش توجه نشده است، اظهار کرد: با وجود نزدیکی و فاصله کم این شهرستان با مرکز استان متاسفانه تا به امروز فقط 25 تا 30 درصد از معابر اصلی روستایی آن بهسازی اجرا شده است.

وی اضافه نمود: اگر به دنبال جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر و تبعات آن هستیم باید با توجه بیشتر شرایط را برای ماندگاری روستائیان در روستاها فراهم کنیم.

کرمی تاکید نمود: بنیاد مسکن با اجرای طرح هادی روستایی، بهسازی روستاها، توسعه مسکن و اجرای طرح مقاوم سازی و همچنین سند دار کردن اماکن روستایی و تملک ، تفکیک و واگذاری زمین به افراد واجد شرایط نقش بر جسته ای در برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی دولت و ارتقای کمی و کیفی واحد های مسکونی روستایی داشته است.

سرپرست فرمانداری سروستان با اشاره به اینکه بهسازی مسکن روستایی در 9 روستای سروستان و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان اجرا شده است، خواستارتسهیل در فرایند افزایش محدوده روستاها شد .

علی نقی لقمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز در این جلسه اظهار کرد: در سال گذشته تعداد 16 هزار و 800 واحد مسکونی در سطح استان توسط بنیاد مسکن مقاوم سازی شده که در مجموع 250 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار هم استانی ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سال جاری در سطح استانی با کاهش 33 درصدی اعتبارات عمرانی روبرو هستیم ، اظهار کرد: با توجه به آزاد سازی بخشی از منابع اقتصادی کشورمان امید است میزان اعتبارات ملی در سال 93 در بخش توسعه روستایی افزایش یابد.

در این جلسه ضمن تقدیر از کوشش ها و خدمات ناصرکوششیان، غلامرضا منعم به عنوان به عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان سروستان معرفی گردید.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1042

به "مقاوم سازی بیش از 16 هزار واحد مسکونی در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاوم سازی بیش از 16 هزار واحد مسکونی در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید