مهابادی: سلامتی برای ما در اولویت قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی فجرسپاسی می گوید که سالم بودن تیم ما و مجموعه برگزار کننده بازی ها برای از اهمیت زیادی برخوردار است.

مهابادی: سلامتی برای ما در اولویت قرار گرفته است

داود مهابادی، سرمربی فجرسپاسی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تساوی تیمش مقابل مس کرمان در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته یک گفت: بازی نزدیکی بود. هر دو تیم برای سه امتیاز جنگیدند. تیم مس هم تیم خوبی بود اما در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

او درباره عملکرد داوری گفت: داور در این بازی توانست قضاوت خوبی داشته باشد و آقای کرمانشاهی از پس این بازی خوب برآمدند.

مهابادی درباره شرایط تیمش و قرارگیری در رتبه هشتم جدول با 37 امتیاز گفت: از صندلی خود راضی نیستیم. شرایط ما در جدول طوری پیش رفت که راضی کننده نبود اما در ادامه راه تمام کوشش خود را انجام می دهیم که با انگیزه بیشتر نتایج بهتری را کسب کنیم. تیم ما در حال حاضر شرایط سختی دارد و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی فجرسپاسی درباره شرایط تیمش با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: همه نگران هستند. سلامتی برای ما در اولویت قرار گرفته است. سالم بودن تیم ما و مجموعه برگزار کننده بازی ها برای از اهمیت زیادی برخوردار است چون اگر خدای نکرده یک نفر به این ویروس مبتلا گردد، همه دچار این بیماری می شوند و خانواده ها گرفتار این مریضی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 988

به "مهابادی: سلامتی برای ما در اولویت قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهابادی: سلامتی برای ما در اولویت قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید