دورتموند قیمت فروش سانچو را پایین آورد

به گزارش وبلاگ واحدی، باشگاه بوروسیا دورتموند رقم درخواستی اش برای فروش هافبک انگلیسی خود را کاهش داد.

دورتموند قیمت فروش سانچو را پایین آورد

به گزارش خبرنگاران، نشریه آلمانی بیلد چاپ برلین با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه بوروسیا دورتموند برای فروش جیدون سانچو در تابستان آینده حاضر است به مشتریان این بازیکن تخفیف دهد. این باشگاه بوندس لیگایی در تابستان اخیر روی هافبک انگلیسی خود قیمتی 120 میلیون یورویی گذاشته بود اما حالا حاضر است در ازای 100 میلیون یورو او را در انتها فصل بفروشد.

دورتموند که به مانند خیلی از باشگاه های عظیم دیگر به خاطر شیوع ویروس کرونا دچار ضررهای اقتصادی قابل توجهی شده، به دنبال این است تا با فروش سانچو بخشی از این ضرر را جبران کند. این هافبک انگلیسی در تابستان اخیر هم به شدت بحث پیوستنش به منچستریونایتد مطرح بود، اما در نهایت دو باشگاه بوروسیا دورتموند و منچستریونایتد بر سر رقم این انتقال به توافق نرسیدند. منچستریونایتد حاضر نبود رقمی بیش از 80 میلیون یورو بابت سانچو بپردازد و در مقابل دورتموند هم حاضر نشد از موضع 120 میلیون یورویی خود کوتاه بیاید.

سانچو 20 ساله که فصل گذشته با به ثمر رساندن 17 گل بوندس لیگایی یاری شایانی به بوروسیا دورتموند برای کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها کرد، این فصل در 25 بازی از رقابت ها مختلف آمار 8 گل زده و 13 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

قرارداد فعلی او با دورتموند تا سال 2023 اعتبار دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1604

به "دورتموند قیمت فروش سانچو را پایین آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند قیمت فروش سانچو را پایین آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید